• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400100705093
  • خبرنگار : 71145

درخواست روسیه برای استقرار موشک‌های مافوق صوت در سوریه

درخواست روسیه برای استقرار موشک‌های مافوق صوت در سوریه

رئیس کمیته دفاع در مجلس دوما معتقد است استقرار کشتی‌های روسی مجهز به موشک‌های مافوق صوت "زیرکن" در بندر طرطوس سوریه برای پوشش کامل دریای مدیترانه امری مفید است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، آندری کارتاپولوف، رئیس کمیته دفاع در مجلس دومای روسیه در گفت‌وگویی در یوتیوپ گفت: پایگاه ما در دریای مدیترانه در حمیمیم است، در بندر طرطوس سیستم‌های موشکی ساحلی داریم، می‌توانیم آنجا کشتی‌های مسلح به موشک‌های زیرکن را که مافوق صوت هستند، مستقر کنیم تا به طور کامل دریای مدیترانه را پوشش دهند.

رئیس کمیته دفاع در مجلس دوما (مجلس نمایندگان روسیه) اشاره کرد، تدابیر نظامی لزوم برای جنگ نیست بلکه برای ایجاد تهدیدات مستقیم برای دشمن است تا درباره اقدامات بعدی‌اش فکر کند، این یعنی آنها زمانی که بفهمند با تهدیدی مستقیم از بابت نابودی اصول هجومی‌شان در اروپای شرقی، سیستم‌های نظارتی و گروه‌های هواپیمابرهایشان روبه‌رو هستند پس فایده‌ای نخواهد داشت که دست به کاری بزنند چون شکست می‌خورند. آنها نیز بسیار به شکست‌ها حساسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۰۸:۱۰

غربی ها می دانند که توان مقابله با روسیه را ندارند وازتلفات انسانی فوق العاده هراس دارند لذا باعملیاتهای ایذایی به سرپرستی امریکا سعی درایجاد بلوکی باتفکرات لیبرال دراطراف روسیه دارند.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۱۲:۰۲

این کار برای سوریه و مردمش فایده ندارد دشمن سوریه اسرائیله که هر روز داره حمله هوائی انجام میده در حالیکه روسیه درقبال این. حملات دفاع کارآمدی نشون نمی ده این اقدام فقط به نفع روسهاست وبس

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۱۳:۳۱

چه فایده ای برا سوریه داره همی الان مگه موشک های پیشرفته ضده هوایی تو سوریه مستقر نیست پس چرا این همه بمبارون میشه بشار اسد بایس تضمین بخواد از روسیه والا مستقر کردن سلاح ب چه درد منطقه میخورد

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۱۴:۳۸

روسها شکستشان قطعی است روسیه در دست یک دیکتاتور است و دیکتاتورها در نهایت شکست میخورند و فراری ، تجهیزات نظامی روسیه از نظر تکنولوژی عقب افتاده و بدرد نخور هستند و هیچ کاری نمیتونند انجام دهند همانطور که در ارمنستان روسها کاری از پیش نبردند و شکست خوردند.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۲۲:۳۱

اخه خرس تو که نمیتونی یا نمی خواهی از ملت سوریه در برابر موشکهای اسراییل حمایت کنی برای چی میخوای موشک جدید مستقر کنی فقط برای امنیت خودت خیلی بیشرفین