• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400100705111
  • خبرنگار : 71617

کلانتری: می‌توانیم مقابل هوادار پیروز میدان باشیم

کلانتری: می‌توانیم مقابل هوادار پیروز میدان باشیم

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید تیمش می‌تواند مقابل شاگردان رضا عنایتی پیروز میدان شود.

به گزارش ایسنا، اصغر کلانتری، سرمربی فجر سپاسی، بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل تیم هوادار در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، شرایط بازیکنان ما خیلی خوب شده است. امروز مدیرعامل هم در تمرین بوده است. وقتی تیم در یک بازی مهم بازنده می‌شود، اولین مساله، شرایط روحی و روانی است که ما سعی کردیم، وضعیت بازیکنان را بهتر کنیم تا تیم برای بازی مقابل هوادار آماده شود. در حال حاضر تیم آماده است تا مقابل هوادار قرار بگیرد و سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.

او درباره تیم هوادار گفت:‌ ما فصل قبل هم در لیگ با هوادار بودیم. آقای عنایتی تجربه سال قبل با تیم هوادار را دارد و هم‌چنین در لیگ برتر هم مربی‌گری کرده است. ما چند بازی گذشته این تیم را دیدیم و به خاطر همین، یک آنالیز کلی از این تیم داشته‌ایم و سعی کردیم تا شرایط را برای این بازی فراهم کنیم. هوادار شروعی خوبی در لیگ برتر نداشت اما در سه بازی اخیر خود،‌ شرایط بهتری کسب کرده است. با احترام به تیم حریف، ما در بازی با هوادار، می‌توانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی فجر سپاسی درباره مشکلات گلزنی تیمش گفت: ما قبل از اینکه شرایط تیم را تقویت کنیم، خواستیم وضعیت مصدومیت بازیکنان را رفع کنیم و خدا را شکر توانستیم اکثر بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم. در مقطعی ما چند بازیکن خوب خود را در اختیار نداشتیم اما الان شرایط بهتر شده است و در تلاش هستیم تا آخرین بازیکنان مصدوم‌مان به شرایط عادی برگردند. ما برای این مصدومیت‌ها مجبور شدیم، از چند بازیکن در پست‌های غیرتخصصی استفاده کنیم.

دیدار دو تیم فجرسپاسی و هوادار، فردا (چهارشنبه)، ساعت ۱۵، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha