• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400100705165
  • خبرنگار : 71659

در دیدار با هیئت حماس

نماینده حزب‌الله لبنان: ‌به زودی اخباری مسرت‌بخش درباره یمن خواهیم شنید

نماینده حزب‌الله لبنان: ‌به زودی اخباری مسرت‌بخش درباره یمن خواهیم شنید

یک نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان در دیدار با هیئتی از جنبش حماس گفت که به زودی اخباری از یمن منتشر خواهد شد که کل محور مقاومت را خوشحال می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسن عز الدین نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان با هیئتی از جنبش حماس به ریاست جهاد طه یکی از اعضای بخش سیاسی این جنبش در لبنان دیدار کرد. در این دیدار که با حضور «خلیل حسین» مسؤول روابط عمومی حزب الله برگزار شد، آخرین تحولات لبنان و فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

«حسن عز الدین» نماینده حزب الله در پارلمان لبنان گفت: ما و مقاومت فلسطین در موضوع جهاد علیه رژیم اشغالگر اسرائیل همدل و برادر هستیم. مساله فلسطین به حزب‌الله مربوط می‌شود کما اینکه به همه ملت فلسطین مربوط می‌شود، چون فلسطین، قطب نما بوده و خواهند ماند.

عزالدین افزود: طرف‌هایی وجود دارند که برای اختلاف افکنی میان ملت واحد فلسطین تلاش می‌کنند و خواهان شرارت در مقاومت فلسطین هستند و برای ضربه زدن به صلح و امنیت فلسطین و لبنان تلاش می‌کنند. ما ضعیف نیستیم، بلکه خیلی قوی هستیم و قطعا آینده از آن ماست. ما باید عاقلانه کار کنیم و ان شاء الله همانند سال‌های گذشته به پیروزی‌هایی خواهیم رسید. به زودی اخباری را از یمن خواهیم شنید که کل محور مقاومت را خوشحال می‌کند.

جهاد طه عضو جنبش حماس گفت: سفر معاون عزالدین به لبنان در چارچوب ارتباط مستمر با وی صورت گرفت. در این دیدار تحولات داخلی و خارجی فلسطین به خصوص پس از حادثه دردناک اردوگاه برج شمالی (در جنوب لبنان) که چندین شهید و مجروح از اعضای حماس و ملت فلسطین برجای گذاشت، مورد بحث قرار گرفت.

طه افزود: ما بار دیگر بر لزوم رفع ابهامات انفجار اردوگاه فلسطین برج شمالی در شهر صور لبنان و شناسایی عاملان و مسؤولان این حادثه و محاکمه عادلانه آنها تأکید می‌کنیم و در عین حال خواستار امنیت اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان هستیم و در این راه نباید به میدان درگیری و نزاع کشیده شویم.

وی ادامه داد: تصویری از عملیات‌هایی را که مقاومت اخیرا در کرانه باختری انجام داده است، به نماینده عزالدین ارائه کرده‌ایم که ثابت می‌کند فرهنگ مقاومت ریشه در قلب مردم بزرگ و کوچک فلسطین دارد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین به حملات نظامیان صهیونیستی به اسرای زن فلسطینی در زندان اسرائیلی «نفحه» اشاره کرد و گفت: مقاومت در کرانه باختری و بیت‌المقدس در برابر تمامی جنایات صهیونیست‌ها به ویژه در قبال اسرای قهرمان ما در زندان‌های رژیم صهیونیستی رو به گسترش است و تاکید کردیم که مقاومت در خصوص حملات به اسرای زن در زندان نفحه دست بسته نخواهد ماند؛ چرا که حمله اسرای زن و مرد ما در داخل زندان‌های اسرائیل خط قرمز ماست و موضوع آزادی تمامی اسرای در بندر رژیم صهیونیستی برای ما یک اولویت ملی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha