• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400100805340

رئیس جهاد دانشگاهی فارس اعلام کرد: 

آموزش مهارتی به ۱۳ هزار سرباز توسط جهاددانشگاهی فارس

آموزش مهارتی به ۱۳ هزار سرباز توسط جهاددانشگاهی فارس

ایسنا/فارس رئیس جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که در راستای اجرای تفاهمنامه "سربازمهارت" مبادله شده بین این نهاد و اداره کل ورزش و جوانان فارس، امسال ۱۳ هزار سرباز وظیفه از یگان‌های مختلف نظامی آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند.

مظاهر بابایی، چهارشنبه هشتم دی در جمع خبرنگاران گفت: طی تفاهم‌نامه مبادله شده بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص اجرای طرح سرباز مهارت، ۱۳هزار سرباز وظیفه از آموزش‌های مهارتی و اشتغالزای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

بابایی با بیان اینکه محل خدمت سرباز وظیفه مشمول آموزش، یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است، گفت: سربازان در این طرح، دوره های" مهارت عمومی کارآفرینی و اشتغال " و " مهارت‌های زندگی" را توسط جهاددانشگاهی و در محل چهار پادگان آموزشی واقع در شهرستان‌های شیراز، آباده، جهرم و کازرون طی می‌کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس خاطرنشان کرد: فاز سوم طرح سرباز مهارت از اردیبهشت ماه امسال آغاز و سهمیه آموزشی استان فارس به صورت ماهیانه ۱۱۲۷ سرباز تعیین شده است.

بابایی گفت: در همین راستا و با توجه به ازدیاد ظرفیت سربازان آموزشی در آموزشگاه رزم مقدماتی ولیعصر(عج) آباده در آذرماه امسال، تعداد ۱۰۰۰ نفر از سربازان وظیفه به طور فوق‌العاده در آن پادگان، آموزش‌های طرح سرباز مهارت را طی کردند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه کیفیت این طرح، در سطح مطلوب بوده و تا پایان سال ادامه دارد، گفت: کُل سربازان وظیفه که در قالب این طرح آموزش می‌بینند، پس از پایان دوره از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha