• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400100805946
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب:

دیدار اخیر حسن روحانی با رهبر انقلاب دیداری معمولی بود

 دیدار اخیر حسن روحانی با رهبر انقلاب دیداری معمولی بود

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بیان اینکه حسن روحانی برای دیدار با رهبر انقلاب پیگیری‌های مکرری داشت، یادآورشد: دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است.

به گزارش ایسنا،  مهدی فضائلی، پیرامون دیدار اخیر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان با رهبر انقلاب، گفت:«رهبر انقلاب همواره دیدارهای متنوع و متعددی با افراد داشته و دارند. بعضی از این دیدارها، دیدارهای کاری با دولتمردان و فرماندهان نظامی کشور در دوره مسئولیت‌شان است و برخی دیگر از دیدارها با دولتمردان سابق یا حتی غیردولتمردان انجام می‌شود. به جز ایام شیوع کرونا، دیدارهای رهبر انقلاب با افراد مختلف با شئون، سلایق و جایگاه‌های مختلف همواره ادامه داشته است. بنابراین، دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست.

 نکته دیگر این است که این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر او انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود. بحث‌هایی که در این دیدار مطرح شده، بحث‌های روز نبودند و در مجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۱۷:۳۳

دو نفر که سالهای سال با هم در ارتباط بودند، حالا با هم دیدار کردند، از اول انقلاب در کنار هم بودند، مگر این به مذاق تندرو ها خوش نیاد

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۲۱:۱۱

کمی تاریخ انقلاب رو مطالعه کنید و ببینید چه خبره.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۱۹:۲۷

دلیل اصرار روحانی برای این دیدار از حاشیه سازی و بزرگنمایی وخبر سازی جریان اصلاح طلبکاران کاملا مشهوده!! خب طلحه و زبیر و ابوموسی و ... هم بارها با حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام دیدار کردند این جماعت چیو می‌خوان ثابت کنن!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۲۱:۰۴

آقا سید علی نجاتم بده...

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۹ ۰۹:۱۴

بدبینی برازنده مومن نیست.