• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1400100806004
  • خبرنگار : 71603

/نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰/

دکتر طیبی: همکاری خوبی با سازمان انرژی اتمی داریم

دکتر طیبی: همکاری خوبی با سازمان انرژی اتمی داریم

رئیس جهاد دانشگاهی تعامل سازمان انرژی اتمی با این نهاد را خوب توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در حاشیه بازدید مهندس محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی در رابطه با مهمترین توقع جهاد دانشگاهی از سازمان انرژی اتمی برای رفع مشکلات گفت: از زمانی که افتخار دوستی با مهندس اسلامی را داشتیم،هیچ مشکلی با حمایت‌های ایشان در زمینه تولید ملی نداشتیم و در حال حاضر نیز از آنجا که توان ملی و امکان تامین دستاوردها را داریم، میتوانیم همکاری‌های خوبی با سازمان انرژی اتمی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی همچنین در حاشیه بازدید سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: آغاز به کار نمایشگاه با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بود، رئیس مجلس دستاوردها را دیدند و اذعان کردند که حالا نوبت ما است که سیاست گذاری کنیم و دولت نیز حمایت کند تا این دستاوردها مورد استفاده قرار گیرند. در بازدید وزیر کشور نیز همین نظرات اعلام شد. 

وی ادامه داد: در جریان بازدید سازمان شهرداری بحث قطارهای شهری و تامین ناوگان مترو مطرح و مقرر شد تا بتوانیم در بحث تامین ناوگان مترو، با فناوری‌هایی که به دست آوردیم، واگن‌های مترو را کاملا بومی سازی کنیم. 

دکتر طیبی تصریح کرد: مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از نمایشگاه بازدید داشتند معتقد بودند ما که تا این اندازه توانمند هستیم و این دستاوردها تا این اندازه کاربردی شده است، پس چرا در زمینه استفاده از این توانمندی ها مشکل داریم ؟

رئیس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: مشکل در بحث استفاده است و توقع داریم که دولت سیزدهم از کاربرد این دستاوردها حمایت بسیار قاطعی داشته باشد و برنامه هفتم توسعه که در آستانه نوشتن آن هستیم، برنامه‌ای باشد که در زمینه جهش تولید و پروژه های دیگر با تکیه بر توانایی‌های داخلی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha