• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400100806062
  • خبرنگار : 71518

کلانتری: بازیکن سرباز از ما یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون پول می‌خواست

کلانتری: بازیکن سرباز از ما یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون پول می‌خواست

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی می‌گوید با توجه به شرایط جوی مصاف تیمش برابر هوادار، مانند تقابل گلادیاتورها بود.

به گزارش ایسنا، علی کلانتری چهارشنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش برابر هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: همه شرایط بازی را دیدند. بارندگی دلیلی شد که بازی سختی برای دو تیم شد. به خاطر شرایط آب و هوایی کار برای هر دو تیم سخت است. بازی هوادار را دیده بودیم و می‌دانستیم که پرس شدیدی انجام می‌دهند. بازیکنان ما از پرس حریف خارج شدند . ما سعی داشتیم فشار حریف را کم کنیم و به همین خاطر شرح وظایف برخی بازیکنان را تغییر دادیم. بهترین فرصت بازی هم همان صحنه‌ای بود که حسین مهربان داشت اما توپ او به گل تبدیل نشد.

او افزود: در نیمه اول تحت فشار بودیم اما در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. با این حال از بازیکنان تشکر می‌کنم در این شرایط زمین که مثل جنگ گلادیاتورها بود بازی می کردند. در کنار زمین دلم برای بازیکنان دو تیم می‌سوخت در این شرایط آب و هوایی و کیفیت زمین بازی می‌کردند. بازیکنان تا آخر بازی تلاش کردند و فرصت ایجاد کردند. مساوی برای ما خوب نبود و ما دنبال مساوی نبودیم و به دنبال گل بودیم.

او هم‌چنین گفت: روز به روز پیشرفت می‌کنیم. همان‌طور که گفتم در این زمین که بازی کردیم سعی داشتیم بازی بلند انجام بدهیم. روی ضربات ایستگاهی هرچه کار کنید باز هم ضعف‌هایی وجود دارد. البته ما از اشتباهات داوری هم ضرر کردیم و به گواه برنامه فوتبال برتر دو پنالتی ما را در بازی برابر استقلال نگرفتند. نساجی هم به ما گلی در شرایط آفساید زد. اگر حساب کنید ۴ پنالتی در بازی‌های مختلف برای ما نگرفتند. ما اعترض می‌کنیم چون این پنالتی‌ها حق ما است. یک تیمی وقتی برایش پنالتی نمی‌گیرند زمین و زمان را برهم می‌زند. امتیازاتی که به خاطر این پنالتی‌ها از دست دادیم را حساب کنید و مشخص می‌شود وضعیت ما چگونه است. من دوست دارم بازی‌های ما به دقت کارشناسی شود تا ببینند وقتی درحال رشد بودیم چند بازیکن ما مصدوم شدند. بازیکنان ما کار بزرگی می کنند که در پست‌های غیر تخصصی بازی می‌کند چون چند بازیکن ما مصدوم هستند. هنوز هم می‌گویم تیم ما راه خودش را می‌رود و جایگاه خود را پیدا می‌کند. باید اول ثبات داشته باشیم و بعد جایگاه خوبی داشته باشیم.

کلانتری درباره مشکل گلزنی تیمش هم گفت: وقتی دو بازیکن اصلی تیم را به دلیل مصدومیت از دست بدهیم، باید از بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کنیم. بازیکنان مصدوم ما در حال بهبودی هستند اما کار ما واقعا سخت است. ما با هم هستیم و من از خارج نیامدم. از زمین صحبت کردم اما ناراحت شدند. ببخشید اگر ناراحت شدید اما به تیم کمک کنید. به من می‌گفتند بازیکنی مثل منشا و شیمبا را بگیرید اما پول این بازیکنان ۴۰۰ هزار دلار است. یعنی ۱۲ میلیارد باید به این بازیکنان بدهیم. کل بودجه ما ۱۲ میلیارد است. ۴۰۰ هزار دلار را از کجا بیاوریم؟ بازیکن سرباز آوردم به من گفت باید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون به من بدهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha