• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400100906419
  • منبع : روابط عمومی برنامه

پیام تسلیت سردار باقرزاده در پی عروج شهادت‌گونه سیدنبی موسوی

پیام تسلیت سردار باقرزاده در پی عروج شهادت‌گونه سیدنبی موسوی

صبح امروز، سیدنبی موسوی از اعضای گروه‌های تفحص شهدا با عروجی شهادت‌گونه در مقتل شهیدان فکه به‌سوی محضر دوست ازلی و ابدی پر کشید و عموم همرزمان و دوست‌داران خود را داغدار نمود.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، در پی این شایعه،سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته  جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انالله‌واناالیه‌راجعون

صبح امروز و بعد از فریضه الهی، برادر عزیز، مجاهد، بسیجی و جستجوگر نور "سید نبی موسوی" پس از سال‌ها تلاش و کوشش مخلصانه، با عروجی شهادت‌گونه در مقتل شهیدان فکه به سوی معبود ازلی و ابدی پر کشید و عموم همرزمان و دوست‌داران خود را داغدار نمود. بی‌گمان تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و خالصانه سید نبی در مسئولیت‌های گوناگونی همچون تعمیرات ماشین‌آلات سنگین مهندسی، رانندگی بیل‌های مکانیکی و مترجمی، برگ‌های زرینی از اعمال صالح او در محضر ربوبیست. او که افتخار داشت از خانواده معظم شهدا باشد، سرانجام در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حالت سجده و رو به قبله در منطقه فکه به محضر دوست شتافت. خدایش رحمت کند و با اجداد طاهرینش محشور نماید.

اینجانب از طرف خود و دیگر همرزمانم در کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فقدان این برادر با صفا، مؤدب، دوست‌داشتنی و فداکار را به خانواده محترم و فرزندان و همچنین برادر مجاهد و صبور ایشان آقای سیدنعمت موسوی تسلیت عرض می‌کنم و برای همگان صبر و اجر و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت سردار باقرزاده در پی عروج شهادت‌گونه سیدنبی موسوی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۰ ۱۹:۰۸

اون شوهر خالم بود روحش شاد و یادش گرامی

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۰

سلام سردارسعیدی جان رهبربابام روشهیدحساب کنید .به خاطراین ۱۱سال که درخدمت شهدابوده.شهادت بابام رواحرازکنید چون خالصانه براشهدا خدمت می کرد.به خاطرمافرزندانش .ازمادرمان فاطمه زهرامی خواییم اجرتون بده.