• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400100906454
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد

ولایتمداری و مردمداری، ویژگی بارز سردار دل‌ها

ولایتمداری و مردمداری، ویژگی بارز سردار دل‌ها

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز همه مردم ایران اسلامی ،آزادیخواهان جهان به‌ویژه کشورهایی که تحت ستم آمریکا و صهیونیسم هستند به "حاج قاسم سلیمانی" عشق می ورزند و احساس دِین می کنند.

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در آیین نکوداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" که در ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی برای فرماندهی معظم کل قوا و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا (س) و خیر مقدم خدمت خانواده عزیز شهدا به حماسه یوم الله ۹ دی ماه ۸۸ اشاره کرد و گفت: امروز مصادف است با ۹ دی ماه ۸۸ روز بصیرت و میثاق با ولایت؛ هیچ کدام از ما فتنه سال ۸۸ و هشت ماه هوشیاری و بصیرت ملت شریف ایران اسلامی را در برابر فتنه گران و دشمنان فراموش نمی کنیم.

وی ادامه داد: در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ مردم با حضور حماسی خود خط بطلانی بر تمام توطئه های دشمنان کشیدند و فتنه های آنها را خنثی کردند. در این روز همه مردم یک صدا علیه آمریکای جنایتکار، ستمگران و فتنه گران و برای بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و حمایت بی چون و چرا از ایشان به میدان آمدند و این است که یوم الله ۹ دی همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و زنده خواهد بود.

اشتری در ادامه به دومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" اشاره کرد و گفت: امروز برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و معزز، احترام به همه شهیدان ، ایثارگران، جانبازان و تمامی کسانی است که از انقلاب اسلامی تاکنون با تبعیت و پیروی از امامین انقلاب جان خود را برای سرافرازی کشور نثار کرده اند.

وی همچنین گفت: شهید "حاج قاسم سلیمانی" دارای ویژگی های بارزی بودند که می توان به تواضع و اخلاص ایشان اشاره کرد. به فرموده مقام معظم رهبری باید سال ها بگذرد تا به تمامی ابعاد شخصیت این شهید والامقام و بزرگوار پی ببریم، هر چند که تمام شهدای ما دارای ویژگی های اخلاقی بارزی هستند که به مرور و با گذشت زمان مشخص می شود.

اشتری با بیان اینکه خودباوری، ولایتمداری و مردمداری از ویژگی های بارز شهید "سلیمانی" بود، گفت: بنده به تمامی فرماندهان توصیه می کنم که به دلیل مسئولیت خطیری که بر عهده دارند بایستی روحیه مردمداری را از حاج "قاسم سلیمانی" درس بگیرند و در راس تمامی امور قرار دهند.

وی به ولایتمداری شهید حاج "قاسم سلیمانی" نیز اشاره کرد و گفت: ایشان با تمام وجود اعتقاد راسخ به نایب امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت داشتند. قدرت بسیج کردن تمام منابع در برابر دشمن برای رسیدن به اهداف مدنظر (مقابله با تروریسم، زورگویی و دفاع از مظلومان جهان) نیز از دیگر ویژگی های او بود که بایستی آنها را به عنوان الگو قرار دهیم.

اشتری به نفوذ کلام شهید "حاج قاسم" در جبهه مقاومت نیز اشاره و اظهارکرد: امروز همه مردم ایران اسلامی و آزادیخواهان جهان به‌ویژه کشورهایی که تحت ستم آمریکا و صهیونیسم هستند به او عشق می ورزند و احساس دِین می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه اقشار مختلف با تفکرات متفاوت به حاج "قاسم سلیمانی" علاقه دارند، گفت: امروز این مراسم را به یاد شهدا خصوصا سردار رشید اسلام شهید حاج "قاسم سلیمانی" برگزار کردیم تا بتوانیم از روحیه این عزیزان والامقام بهره ببریم و روحیه بگیریم.

اشتری همچنین در نشست با فرزندان شهدای مدافع حرم و نظم و امنیت همزمان با آیین نکوداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" و گرامی داشت ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  با اشاره به فرا رسیدن ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این روز با حضور حماسی و آگاهانه خود بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی و ولایت اعلام و ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری دشمنان را ناامید و مایوس کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در آستانه سالروز شهادت سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و همرزمانش هستیم. یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی می داریم.

وی با تشریح ویژگی های شهید "حاج قاسم سلیمانی" یادآور شد: او در توجه به خانواده شهدا و فرزندان بزرگوار شهیدان لحظه ای غفلت نداشت و چون پدری مهربان و برادری دلسوز و پیگیر امور خانواده شهدا و فرزندانشان بود.

اشتری با اشاره به خودباوری، ولایتمداری و اخلاص سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" اظهارکرد: "حاج قاسم" در برابر دشمنان به گونه ای اقتدار و صلابت داشت که دشمن به زانو درآمد ولی این شهید بزرگوار در مقابل مردم و خانواده شهدا با تواضع و اخلاص رفتار می کرد.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده و فرزندان شهدا را وظیفه می دانیم، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا بدانند که از اجر و پاداش شهدا بی نصیب نمی مانند و آن‌ها نیز در نزد خداوند جایگاه و مقامی بس عظیم دارند.

اشتری با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون شهدای والامقام هستیم، تصریح کرد: همه بایستی در زنده نگه داشتن یاد شهدا بکوشیم و در ولایتمداری از شهیدان تأسی کنیم تا شرمنده آنان نباشیم  و ان شاء الله همه ما سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha