• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1400100906489
  • خبرنگار : 71452

/نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰/

طیبی: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر استفاده از محصولات بومی‌سازی‌شده تأکید دارد

طیبی: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر استفاده از محصولات بومی‌سازی‌شده تأکید دارد

رییس جهاد دانشگاهی در نشست خبری امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ همکاری با موضوع "همکاری مشترک برای تبدیل یک رام قطار DC متروی تهران به قطار AC" گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همواره بر محصولات بومی‌سازی‌شده و ضرورت استفاده از آن تاکید می‌کند.

به گزارش ایسنا، در پنجمین و آخرین روز از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای با موضوع "همکاری مشترک برای تبدیل یک رام قطار  DC متروی تهران به قطار AC" میان مرکز توسعه فناوری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه امضاء شد. در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

این تفاهم‌نامه به امضای دکتر محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی؛ دکتر مهدی شایسته‌اصل، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، دکتر حمید ذوالفقاری، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری رسید.

حمایت خوب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از فعالیت‌های جهاد داشگاهی 

دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه در جمع خبرنگاران گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر محصولات بومی‌سازی شده و ضرورت استفاده از آن همواره تاکید می‌کند. این معاونت همواره از جهاد دانشگاهی حمایت می‌کند و تمامی دستاوردها با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محقق شده است. تفاهم‌نامه‌ای در زمینه واگن‌های قطار شهری تهران منعقد کردیم. قول می‌دهیم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیستم رانش قطارهای سریع‌السیر را هم به دست بیاوریم؛ وعده‌ای که با حمایت‌ها در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی‌های جهاد دانشگاهی گفت: خوشحال هستم که در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی حضور دارم. معاونت علمی و فناوری از حامیان جهاد دانشگاهی است و  برای توسعه دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی، همواره در کنار این نهاد حضور داریم.

دکتر ستاری با اشاره به فعالیت شرکت‌های وابسته به جهاد دانشگاهی تصریح کرد: این شرکت‌ها در پروژه‌های توسعه‌ای حضور دارند و این موضوع ارزشمند یعنی توسعه جهاد دانشگاهی را تبریک می‌گویم.

دکتر مهدی شایسته اصل، مدیرعامل شرکت‌ بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: این انتظار وجود دارد تا توانمندی دانشمندان ایرانی در همه زمینه‌ها توسط شرکت‌های بزرگ به کار گرفته شود. امضای تفاهم‌نامه همکاری برای واگن‌های قطار، حرکت مبارکی است. موفقیت جهاد دانشگاهی در زمینه مترو را تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha