• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400100906505
  • خبرنگار : 50037

امام‌ جمعه اسدآباد:

پای علم ولایت بمانیم/ حماسه ۹ دی نظام را واکسینه کرد

پای علم ولایت بمانیم/ حماسه ۹ دی نظام را واکسینه کرد

ایسنا/همدان امام‌جمعه اسدآباد گفت: در فرهنگ دینی ما بصیرت  و آگاهی از اوصاف مؤمنان و مجاهدان و مسلمانان ذکر شده و این روشن بینی و بیدار دلی در دین ما مورد توجه است که باید ولی امر را تنها نگذاریم و او را جلو دار و  پیشوا بدانیم و به او معتقد باشیم و پای علم ولایت بمانیم و اگر هر آنچه که پیش آمد این راه باید ادامه یابد.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام و المسلمین سید موسی حسینی مجد در مراسم ۹ دی  که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات سران فتنه  در سال ۸۸ موجب شادی دشمن شد و راه را برای توطئه  و حرکت آنان باز کرد و عده ای هم دور از بصیرت و آگاهی گول فتنه گران را خوردند و آسیب های بزرگی  به مملکت زدند.

وی  زیر سوال بردن  حیثیت  نظام را یکی از این آسیب های فتنه گران برشمرد و افزود: آنان و کسانی که گول فتنه گران را خوردند با اذعان بر اینکه  در انتخابات تقلب شده بالاترین جسارت  را به حیثیت نظام  کردند.

حسینی مجد با تاکید بر اینکه مردم هیچ گاه صحنه های مخالفت فتنه گران با نظام را فراموش نخواهند کرد ادامه داد: صدمه به بیت المال، جسارت به تمثال مبارک امام راحل،جسارت به زنان چادری، جسارت به محرم و امام حسین(ع)  و عاشورا  در فتنه ۸۸ که می رفت به عمود اصلی خیمه نظام و جایگاه ولایت فقیه لطمه بزند از ذهن مردم پاک نخواهد شد و کسانی که این فتنه را پشتیبانی کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند و چراغ سبز به دشمنان نشان دادند همواره سرافکنده شهدا، مردم و ولایت خواهند بود.
وی گفت: در ۲۲ بهمن ۵۷ حضور میلیونی مردم برای تثبیت نظام شکوهمند بود اما در پایداری نظام و در ادامه راه حماسه ۹ دی نظام را واکسینه کرد و دشمن را عقب راند و خواب های شوم دشمنان بی تعبیر ماند.

حسینی مجد  ادامه داد: ماندگاری انقلاب اسلامی بعد از بیش چهار دهه به دلیل بصیرت مردم  بوده است و باید این بصیرت تداوم یابد و مردم در صحنه بوده و دوست و دشمن را بشناسند.

حسینی مجد با تاکید بر اینکه عملکرد و موضع گیری ما باید اعتقادی و ولایی باشد گفت: مرام سود جویانه دنیا پرستی که نشات گرفته از تعصبات غلط قومی و قبیله ای و گویشی است اینها در کسی  که راه بصیرت را طی می کند دور است.

فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه حضور خودجوش و میلیونی مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ نشان از ولایتمداری مردم داشت افزود: این حماسه مردم نشان داد که مردم همواره در تمام برهه های حساس پشتیبان ولایت بوده و ثابت کردند هر جا که گوش به فرمان مقام معظم رهبری داشته باشیم اسلام و انقلاب آسیب نخواهد دید.

سعید کتابی با اشاره به اینکه حماسه  مردمی ۹ دی  ۸۸  فتنه ها و نقشه دشمنان را با بصیرت، دشمن شناسی و هوشمندی مردم انقلابی ایران و با تبعیت و ولایت پذیری از امر رهبری خنثی و نقش بر آب کرد افزود: همواره باید حماسه آن روز و بصیرت مردم در آن دوران را برای نسل جوان تبیین کرده و آنان را با توطئه ها و دشمنی های دشمنان آشنا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha