• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400100906584
  • خبرنگار : 50042

جنگ امروز جنگ روایت‌ها است/ضرورت تبیین حماسه ۹ دی برای نسل جوان

جنگ امروز جنگ روایت‌ها است/ضرورت تبیین حماسه ۹ دی برای نسل جوان

ایسنا/گیلان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در حماسه هشت و ۹ دی خالق حماسه‌ای به یادماندنی در تاریخ شدند، گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و باید در این میدان به تبین‌گری پرداخت تا حماسه ۹ دی برای نسل جوان تبیین شود چراکه دشمن در صدد است که حقایق را وارونه جلوه دهد.

سید علی آقازاده امروز در حاشیه در اجتماع بزرگ نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره حماسه آفرینی مردم بصیر ایران سربلند در هشتم و نهم دی ماه در برابر فتنه ۸۸، اظهار کرد: این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی نقش بسته چرا که مردم در حماسه  هشت و ۹ دی خالق حماسه‌ای به یادماندنی در تاریخ شدند و نقشه دشمنان این مرز و بوم را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر گیلان در سال ۸۸ در حرکتی کاملا خودجوش، یک روز زودتر از سایر استان‌ها، فتنه گران را ناکام کرده و هوشیاری و بیداری خود را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم همواره به صورت آگاهانه در صحنه‌ها حضور داشته و دارند و مسئولان نیز باید با الگو گرفتن از عزم و اراده مردم رفع مشکلات آنها را در دستورکار قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، گیلانیان را مردمی با بصیر، اهل بینش و درایت دانست و افزود: گیلانیان در هشت دی بار دیگر همچون تاریخ پر افتخار این مرز و بوم در صحنه حاضر و رویای دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گیلانیان در حماسه ۸ دی و مردم ایران در ۹ دی سال ۸۸ با حضور خود در صحنه نشان دادند که نسبت به اتفاقات بی‌توجه نبوده و از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: حماسه هشتم و نهم دی ایرانیان به دشمنان فهماند که اگر تصور می‌کنند می‌توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند، کور خوانده‌اند چراکه ملت ایران نظام را متعلق به خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی با  هوشیاری در فراز و فرودها همواره پای انقلاب ایستاده و توطئه دشمن را نقش بر آب کردند، ادامه داد: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و باید در این میدان به تبین‌گری پرداخت تا حماسه ۹ دی برای نسل جوان تبیین شود چراکه دشمن در صدد است که حقایق را وارونه جلوه دهد.

آقازاده با اشاره به جایگاه رسانه‌ها برای تبیین حقایق و مقابله با تحریف واقعیت‌ها گفت: جوانان در جهاد تبیین حقایق را به شکل صحیح برای افکار عمومی بیان کنند تا دشمنان  در این میدان نیز ناکام بمانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha