• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400100906604
  • خبرنگار : 71480

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

۹ دی نشان داد مردم همواره آماده اطاعت از ولی فقیه هستند

 ۹ دی نشان داد مردم همواره  آماده اطاعت از ولی فقیه هستند

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت نه دی بیانیه ای صادر و در ان تاکید کرد که ۹ دی نشان داد مردم همواره آماده اطاعت از ولی فقیه هستند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

۹دی ماه سال ۸۸ صحنه حضور و بروز هوشمندانه ملتی بود که با اقتدا به رهبر و مقتدایشان، سمبل بصیرت گشتند، در برهه ای که دشمن با نیرنگ ها و ظاهرسازی های گوناگون سعی در فریب ملت همیشه بیدار ایران اسلامی را داشت، حضور به موقع و شجاعانه ملت به استکبار جهانی و فتنه گران داخلی نشان داد که حماسه حضور این مردم هرگز مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخاسته از عمق اعتقاد و ایمان آنان به نظام و آرمان های آن است.

دشمنان قسم خورده ایران سرافراز، چه بیراهه می پنداشتند که با طرح بهانه‌های واهی و حیله‌های نخ نمایی همچون تقلب می‌توانند در عزم مردم بصیر و با ایمان ایران برای اعتلا و بالندگی انقلاب و نظام اسلامی خللی ایجاد کنند و چه زود و بی پیرایه دیدند که مردم چگونه جانانه و هوشیارانه برای دفاع از حریم ولایت و دستاوردهای آن در صحنه حاضرند.

آری، این مردم، مصداق روشن این کلام ولی نعمت همه ایرانیان حضرت امام رضا علیه السلام هستند که می فرمایند: «ما مِنْ مُؤمِنٍ اِلّا وَ لَه فَراسَةٌ ینْظُرُ بِنُورِاللهِ عَلی قَدْرِ ایمانِه و مَبْلغ اِسْتِبْصارِهِ و عِلْمِه» هیچ مؤمنی نیست مگر این که هوشیاری خاصی دارد که با نور الهی، به اندازه ایمان و مقدار بصیرت و علم خود می‌بیند.

حماسه ۹ دی ماه با همه تحلیل‌ها و بررسی‌ها، در بردارنده یک نکته مهم و جاودان است و آن این که نشان داد مردم فهیم و هوشمند ایران همواره زنده و بیدار و پا در رکاب و آماده اطاعت از ولی فقیه خود، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در صحنه حضور دارد و هیچگاه حتی در شرایط سخت تحریم نیز دست از آرمان‌هایش بر نخواهند داشت و زین پس نیز با همان حضور مداوم و هوشمندانه و با اتصال به سرچشمه معارف اسلامی ولایت و رهبری همچون گذشته قادر خواهند بود امواج و طوفان های سهمگین تری را نیز پشت سر بگذارند و این کشتی را به ناخدای نجات بخش آن، حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) بسپارند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در همین راستا، اعلام می‌دارد، با همراهی همه دانشجویان و آحاد مردم شریف ایران اسلامی ضمن بزرگداشت این روز بزرگ و حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ ۹ دی، آمادگی دارد تا تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‏ الله العظمی امام خامنه ‏ای عزیز (مدظله العالی) با حضور در همه صحنه‌های سیاسی و   فرهنگی به دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بپردازد و با تبیین و مطالبه گری پشتیبان این نظام و مردم شریفمان باشد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha