• جمعه / ۱۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1400101006965
  • خبرنگار : 71616

ایران‌خودرو فروش اقساطی محصولات خود را رد کرد

ایران‌خودرو فروش اقساطی محصولات خود را رد کرد

درپی طرح موضوع فروش محصولات ایران‌خودرو به صورت اقساطی، این گروه صنعتی در اطلاعیه‌ای موضوع را تکذیب و اعلام کرده است که در حال حاضر طرح فروش خودرو به صورت قسطی ندارد.

به گزارش ایسنا، به انتشار برخی اطلاعیه‌ها در شبکه‌های مجازی، مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو، این خودروساز در اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرده و در هشدار به مشتریان و متقاضیان اطلاعیه‌های فروش اقساطی محصولات خود را جعلی خوانده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در این اطلاعیه همانطور که اشاره شد، ضمن جعلی دانستن اطلاعیه منتشر شده در برخی شبکه‌ها و سایت‌ها، اعلام کرده است: هیچگونه اقدامی از سوی ایران‌خودرو برای فروش اقساطی محصولات صورت نگرفته و اطلاعیه‌های منتشر شده کاملا بی ارتباط به این گروه خودروسازی هستند و ایران‌خودرو در حال حاضر طرح فروش اقساطی ندارد.

ایران‌خودرو با ارائه هشدار به مشتریان خود در  رابطه با کلاهبرداری برخی سودجویان، به مراجعه به منابع اصلی خبری این شرکت (سایت خبری ikcopress.ir و سایت فروش محصولات به نشانی esale.ikco.ir) برای دریافت اطلاعات فروش تاکید کرده است و تنها مسیر ثبت‌نام برای خرید محصولات را سایت فروش اینترنتی این شرکت اعلام کرده است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۰ ۱۹:۱۰

چرا باید فروش اقساطی داشته باشند در حالی که محصولات 1 سال بعدشون رو هم فروختند. چند وقت پیش نمایندگی سایپا رفتم صف 500 متری برای ورود به نمایندگی بودش، صفی که شرکت های بنز، ب ام و ، فراری و غیره هم با هم جمع بشن نمی تونند ایجاد کنند!؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۰ ۱۹:۲۰

همچین با افتخار میان بیانیه میدن که ما رد می کنیم.‌.. معلومه باید تو کسری از ثانیه رد کنید وقتی مردم ... واسه پنج هزار تا پژو پارس با کیفیت مواد اولیه دره پیت و ماشین های گاری نشان شما به تعداد پنج میلیون نفر میان ثبت نام میکنن بدون سود تحویل سه ماهه بعد . خوب مگه شما دیوانه آید قسطی بدید . از ماست که بر ماست

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۱ ۰۰:۳۸

با سلام چرا از اول قسطی می دادند چرا الان نه چرا

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۱ ۱۴:۵۹

تو دوره هایی که تورم شدید نیست و افراد جهت حفظ ارزش پولشون خودرو ثبت نام نمیکنند بدلیل عدم استقبال از خرید خودرو قسطی میفروشند.