• شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400101107294
  • خبرنگار : 50250

نماینده مجلس:

حاج قاسم تنها متعلق به مردم ایران نیست

حاج قاسم تنها متعلق به مردم ایران نیست

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به مردم ایران نبود، گفت: این شهید بزرگوار دارای یک شخصیت فراملی بود و همه آزادگان در سراسر دنیا به ایشان افتخار می‌کنند.

قدرت‌الله حمزه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ویژگی‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ، اظهار کرد: شهادت این بزرگ مرد نیز برکات و خیرات زیادی را برای کشور به‌همراه داشت، شهادتش انقلاب اسلامی را بیمه و صادر کرد و امنیت کشور را نیز افزایش داد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به مردم ایران نبود،  گفت: این شهید بزرگوار دارای یک شخصیت فراملی بود و همه آزادگان در سراسر دنیا به ایشان افتخار می‌کنند و به‌نوعی مدیون او هستند.

وی با اشاره به دشمنی‌های مغرضانه توسط برخی از افراد در فضای مجازی و واقعی نسبت به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تلاش برای حذف نام و تصویر ایشان از برخی پلتفرم‌های خارجی، توضیح داد: شهید سلمیانی قلب‌ها را تسخیر کرده است و کسی نمی‌تواند این محبت را در دل‌ها نسبت به ایشان کم کند.

حمزه تاکید کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در قلب‌های مردم جای دارد، اخلاص، تقوا، صداقت و شجاعت از ویژگی‌های بارز این شهید بود، پس از شهادت ایشان آزادگان جهان نیز هوشیار شدند، اکنون نیز می‌طلبد جوانان و نخبگان در مقابله دشمنی‌ها در فضای مجازی نسبت به حاج قاسم ورود پیدا کرده و تهاجمی وارد عمل شوند و فرهنگ و مکتب حاج قاسم را ترویج کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی در پایان کرد: تقویت فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است، باید کاربران فضای مجازی تقویت شوند و حضور نخبگان در این عرصه ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha