• شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400101107320
  • خبرنگار : 30054

معرفی دو مرکز خرید در دبی

معرفی دو مرکز خرید در دبی

دبی مال و امارات مال دو تا از بهترین مراکز خرید دبی هستند که با شناخت امکانات آن‎ها می‌توانید در وقت‌تان صرفه‌جویی کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ره بال آسمان، شهر شگفت‌انگیز و رؤیایی دبی بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی، یکی از مهم‌ترین شهرهای تجاری جهان است. این شهر با برنامه‌ای هدفمند برای جذب توریست و با هزینه و خلاقیت در این صنعت توجه تمام دنیا را به خود جلب کرده است. از جمله جاذبه‌های این شهر می‌توان به مراکز خرید فوق‌العاده دبی اشاره کرد که علاوه بر طراحی و معماری چشم‌نواز، با جای‌دادن معروف‌ترین برندها در خود به کانون توجه در بین کشورهای همسایه تبدیل شده است. به‌ نحوی که از کشورهای همسایه برای خرید بعضی برندهای خاص به این شهر سفر می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به دبی سفر هوایی است؛ بنابراین با مطالعه راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی در می‌توانید اطلاعات سودمند و با ارزشی برای رزرو و خرید بلیط هواپیما دبی کسب کنید.  با ما همراه باشید تا با ۲ تا از بهترین مراکز خرید دبی آشنا شوید تا سفری با آگاهی بیشتر داشته باشید و ویژگی‌ها و امکانات این مراکز خرید را بشناسید.

مراکز خرید دبی مال را بهتر بشناسیم

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر خرید و رفتن به مراکز خرید است. دبی شهر رؤیایی مملو از مراکز خرید و فروشگاه است که گردشگران را مجذوب خود می‌کند. با معرفی این مراکز خرید، هنگام سفر به دبی با توجه به نیازتان با آگاهی کامل به خرید بروید و در وقت‌تان صرفه‌جویی کنید. یکی از بهترین مراکز خرید دبی، مرکز خرید دبی مال است. دبی مال را پس از مرکز ایران مال می‌توان دومین مرکز خرید بزرگ جهان دانست. این مرکز خرید که در ادامه پروژه برخ خلیفه است، بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه را در خود جای داده است. دسترسی به این مرکز خرید از خیابان دو طبقه دوحه امکان‌پذیر است.

در این مرکز خرید امکاناتی همچون آکواریوم، باغ وحش زیر آب، شهربازی، زمین یخی برای ورزش‌های روی یخ، چندین سینما و سالن غذاخوری در دسترس گردشگران است و می‌تواند شما را سرگرم کند. در کنار این مرکز خرید یکی از تماشایی‌ترین آب‌نماهای موزیکال جهان قرار دارد که از دیدن آن لذت می‌برید و خاطراتی به‌یادماندنی برایتان رقم می‌زند. از رکوردها و دستاوردهای جهانی که دبی مال به نام خود ثبت کرده می‌توان به بزرگ‌ترین شیرینی‌فروشی جهان با مساحت ۹۳۰ متر مربع، ۳۷ میلیون بازدید در اولین سال افتتاح، ۴۷ میلیون بازدیدکننده در سال ۲۰۱۰، ۵۶ میلیون بازدیدکننده در سال۲۰۱۱، بزرگ‌ترین پنل آکریلیک، جایزه استایل گرزیا در سال ۲۰۱۰ با عنوان بهترین مرکز خرید جهان، بزرگ‌ترین صفحه نمایش دیود نورگسیل زیستیک در دنیا و بهترین نورپردازی در بین مراکز خرید جهان اشاره کرد.

خیابان مد در دبی مال

نمای داخلی دبی مال

در این بخش از مرکز خرید بیش از ۷۰ فروشگاه از معروف‌ترین و لوکس‌ترین برندهای دنیا قرار دارد؛ این قسمت علاوه بر دسترسی از داخل دبی مال یک در مخصوص از خیابان دارد. از مارک‌های معروف می‌توان به لوئی ویتون، شانل، کریستین دیور، ورساچه، گوچی، دولچه، بربری و گابانا اشاره کرد.

بازار طلا دبی مال

بزرگ‌ترین بازار طلای سرپوشیده جهان در دبی مال قرار دارد که ۲۰۰ فروشگاه را از بهترین مارک‌های دنیا در بر می‌گیرد.

اسکی دبی مال

این بخش تفریحی ورزشی با مساحت ۲۲۵۰۰ مترمربع یک پیست اسکی درون سالنی است.

آکواریوم دبی مال

این آکواریوم که بزرگ‌ترین پنل آکریلیک دنیا را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرده، بیش از ۳۳۰۰۰ گونه آبزی را در خود جای داده است.

سینما دبی مال

در این مجموعه ۲۲ سالن سینما با بیش از ۲۸۰۰ صندلی امکان پخش همزمان فیلم را دارند، یکی از بخش‌های سرگرم کننده این مرکز خرید است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد.

امارات مال

امارات مال

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید خاورمیانه است که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. از خروجی چهارم خیابان شیخ زاید امکان دسترسی به این مرکز خرید وجود دارد. در امارات مال بیش از ۶۵۰ فروشگاه با بیش از ۲۵۰ شعبه از برندهای معروف دنیا وجود دارد.

پارکینگ امارات مال

پارکینگ این مجموعه با گنجایش ۸۰۰۰ جای پارک برای مراجعین امکان دسترسی از تمام طبقات را دارد.

سینما امارات مال

در این مجموعه ۱۴ سالن سینما با بیش از ۵۰۰ صندلی امکان پخش همزمان فیلم را دارند و می‌تواند بازدیدکنندگان را سرگرم کند.

رستوران و کافه‌های امارات مال

نمای بیرونی امارات مال

در این مجموعه ۸۰ رستوران فعالیت دارند که رستوران پارس ایرانیان در طبقه اول پذیرای هموطنان است و غذای ایرانی سرو می‌کند.

پیست اسکی امارات مال

در این بخش از امارات مال ۵ پیست اسکی با ویژگی‌های متفاوت قرار دارد و می‌توانید ورزش‌هایی چون اسکی، اسنوبرد و سورتمه را تجربه کنید.

شهربازی مجیک پلنت

این شهربازی در طبقه دوم این مرکز خرید قرار دارد که یکی از ۴ شعبه فعال در دبی است. در این شهربازی که مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی شده است، بازی و سرگرمی‌هایی چون ترن هوایی، بازی‌های واقعیت مجازی و بازی‌های آرکیدی وجود دارد.

نزدیک‌ترین جاذبه‌های اطراف امارات مال

از نزدیک‌ترین جاذبه‌ها به این مرکز خرید می‌توان به باغ گل معجزه، جزیره نخل جمیرا، برج خلیفه، پارک آبی آتلانتیس و آب نمای دبی اشاره کرد که میانگین فاصله زمانی تا این مرکز خرید ۱۵ دقیقه است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha