• شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400101107508
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خبر داد

دستگیری و بازداشت ۲ نفر از متهمان نزاع خیابانی در یاسوج

دستگیری و بازداشت ۲ نفر از متهمان نزاع خیابانی در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج از دستگیری و بازداشت دو نفر از متهمان نزاع خیابانی در این شهر خبر داد

سید علی ملک حسینی در خصوص این نزاع اظهار کرد: ۲ نفر از عوامل اصلی حادثه ی نزاعی که چند روز قبل در یاسوج اتفاق افتاد و فیلم آن در فضای مجازی بسیار بازنشر داده شد، با تلاش بسیار زیاد پلیس اطلاعات و نیروی انتظامی و با پادرمیانی و وساطت ریش سفیدان و معتمدین، معرفی و پس از انجام بازجویی روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: تلاش ها جهت دستگیری و بازداشت سایر عوامل ادامه دارد.

ملک حسینی در ادامه ی این مصاحبه، ضمن توصیه هم استانی ها به صبوری در مقابل چنین حوادثی، گفت: شایسته است هم استانی های عزیز، اولاً در رفتارها و مراوداتی که با هم دارند آستانه ی صبر و تحمل شان را افزایش دهند و سپس در خصوص این حادثه و جرمی که بین دو طرف دعوا رخ داد طرفین از قبل، همدیگر را می شناختند و یک انتقام شخصی بود.

وی در خصوص باز نشر چنین فیلم ها و کلیپ هایی در فضای مجازی نیز اظهار کرد: اگر در آن لحظه ی اتفاق افراد کمی این صحنه را دیدند، اما بازنشر آن باعث شدکه همه ی استان و تمام کشور این صحنه را ببینند.

 دادستان یاسوج گفت: بازنشر این فیلم‌ها، خود بازنشر خشونت هست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، ملک حسینی به هم استانی ها توصیه کرد در صورتی که چنین صحنه‌هایی را مشاهده کردید، فیلم‌های آن را برای شناسایی مجرمان به دست پلیس برسانند، اما از باز نشر بی جهت آن در فضای مجازی خودداری، چون تولید خشونت و باعث بدنامی مردم فهیم و فرهنگی استان خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۱ ۱۶:۵۲

مهربان باشیم باهم

avatar

لطفا باهاشون اصلا خوب تا نکنید همین ها هستند که باعث نا امنی کشور و نا امنی خانه های خالی هستند . بیشتر مردم ایران اول بجای اینکه بفکر این باشند گجا بروند به بفکر این هستند ک چ کسی رو بذارن خونشون که مشکلی پیش نیاد . الان دو بار خانه مارو دزد زده ک بار دوم با سنگ ب ما حمله کردند تا مانع فرارشون نشیم خدا لعنتتون کنه

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۱ ۱۷:۵۳

درسته

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۱ ۱۹:۴۶

درود بر شما سیدعزیز....نیاز به فرهنگ سازی. صدا و سیما که دست از علی وملی بازیش برنمیداره .....

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۱ ۲۰:۱۱

قابل توجه دادستان محترم اگر ریش سفیدی قضیه رو فیصله نده ایشان بدانند که حکم شخص اسلحه بدست اعدام می‌باشد چون محاربه هست ولی متاسفانه در استان تگزاس بهتر از این نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۱ ۲۱:۴۹

بافرهنگ رو خوب اومدی....!

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۴ ۲۱:۱۲

نمیدونم‌ چرا تو استان ما همه گره ها با دندون باز میشه؟!!🙈🤔🤔