• شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400101108025
  • خبرنگار : 50176

معاون استاندار لرستان:

جهاد دانشگاهی روی معضل شناسی استان کار کند

جهاد دانشگاهی روی معضل شناسی استان کار کند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: جهاددانشگاهی روی معضل شناسی استان کار کند.

دکتر بهرام ستاری در دیدار رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه به بعضی از دستگاه‎ها اعتقاد ویژه داریم و نهادهای انقلابی یکی از آن جایگاه‎هاست، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی ثمره ادغام نهادهای انقلابی در دانشگاه‎ است و انصافا همیشه در مباحث نوین پیش‎قدم بوده‎اند.

وی بیان کرد: بنابراین به دلیل رویکرد علمی بودن این نهاد می‎تواند به راحتی مشکلات را شناسایی و راهکار عملی ارائه بدهد.

ستاری با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در کشور افزود: در لرستان به مدیران همواره دو نکته را یادآور می‎شوم و آن این است که قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی به عملکرد مدیران اجرایی است و نظام باید با توجه به شعارهایی که دارد پاسخ‎گوی نیاز مردم باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه در عمر چهل ساله نظام با تهدیدهای مختلف و متعددی مواجه بوده است، ادامه داد: متاسفانه در عرصه اقتصادی با مشکلاتی روبرو بودیم و پاشنه آشیل اقتصادی‎مان ضعیف است. عملا تحرکی هم وجود نداشت اما نباید به گذشته برگشت و در دولت مردمی نمی‎توانیم بگوییم نمی‎شود بلکه وظیفه داریم امید را به مردم و جامعه برگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با رفتار صادقانه و عملکرد مثبت این مهم را محقق کنیم بنابراین ضرورت دارد رفتار، گفتار و عملکرد صادقانه داشته باشیم.

ستاری با تاکید بر اینکه همه ما در قبال مسئولیتی که داریم باید در پیشگاه خداوند پاسخ‎گو باشیم، اضافه کرد: می‎توان کار کرد اما لازمه آن بازدید میدانی است و باید کار و هدف‎مان را بشناسیم.

معاون استاندار لرستان بر لزوم همکاری جهاد دانشگاهی با مدیریت استان تاکید کرد و در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی روی معضل شناسی استان کار کند و اگر این مسئله حل شود می‎توان تا حدودی امید را به جامعه وارد کرد چراکه همدلی، هماهنگی و پیگیری در استان شکل می‎گیرد.

در این دیدار دکتر امین سلاحورزیان ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد این واحد در استان گفت: جهاددانشگاهی به عنوان بازویی توانمند یاری‌گر مدیریت ارشد استان است و در مسیر توسعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha