• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۰۴:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400101208290
  • خبرنگار : 71290

یک کارشناس مسائل منطقه:

سردار سلیمانی موجب انرژی مضاعف در میان نیروها بود

سردار سلیمانی موجب انرژی مضاعف در میان نیروها بود

یک کارشناس مسائل منطقه تواضع، دوستی و برادری را از ویژگی های سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: ایشان همواره در خط مقدم جبهه جنگ حضور داشتند و موجب انرژی مضاعف در میان نیروها بودند.

عماد آبشناس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص خصوصیات و شخصیت سردار سلیمانی که همواره موجب محبوبیت وی در میان اقشار مختلف بود، گفت: یکی از ویژگی های ایشان این بود که با نیروهای تحت فرماندهی خودشان به عنوان دوست و برادر کار می کردند. وقتی در میان هم رزمان خود قرار داشتند همگی حاضر بودند برای وی جان دهند و علاقه ای که به وجود آمده بود یک مسئله فوق العاده استثنایی بود.

وی تصریح کرد: به خاطر دارم زمانی که به عنوان سرباز در مناطق شرقی ایران خدمت می کردم اشرار به یکی از پاسگاه ها حمله کرده بودند و زمانی که در حال مبارزه بودیم یکی از افراد به ما گفتند که این شخص قاسم سلیمانی خود فرمانده است که اکنون همراه شما در حال مبارزه با اشرار می باشد. همین مسئله باعث شد تا سربازان هم انرژی مضاعفی برای مبارزه پیدا کردند.

این کارشناس مسائل منطقه خاطر نشان کرد: کمتر پیش می آید که مشاهده کنیم که در خارج از ایران یا سایر جبهه ها فرمانده در کنار سرباز در حال جنگیدن و یا مبارزه باشد، سردار سلیمانی تا اندازه ای متواضع بودند که با تمام افراد علیرغم اینکه دارای رتبه و جایگاه بالایی بودند با تواضع برخورد می کردند. اگر کسی ایشان را نمی شناخت حتما تصور می کرد که یک فرد معمولی است.

آبشناس تصریح کرد: همین ویژگی موجب شده بود تا در سوریه، لبنان، عراق و فلسطین همه با این خصوصیت سردار سلیمانی مواجه شده و آشنایی داشتند و عاشقانه در کنار ایشان قرار می گرفتند.

وی همچنین بیان کرد: بعدها با فرماندهان جبهه مقاومت که صحبت می کردیم می گفتند آرزویمان این است که در کنار ایشان شهید شویم. حتی در خط مقدم جبهه جنگ علیه داعش هیچ وقت در پشت جبهه قرار نداشتند و همه نیروها همواره ایشان را در خط مقدم مبارزه می دیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha