• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400101208383
  • خبرنگار : 50163

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر:

سرمایه‌گذاران نباید گرفتار بروکراسی اداری شوند

سرمایه‌گذاران نباید گرفتار بروکراسی اداری شوند

ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری ابهر گفت: سرمایه‌گذاران نباید گرفتار بروکراسی اداری شوند.

احمد ذوالقدر صبح امروز (۱۲ دی‌ماه)  در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صائین‌قلعه، تصریح کرد: اتحاد و همدلی مسئولان شهر صائین‌قلعه زبان‌زد است و با این رویکرد قدم‌های بزرگی خواهیم برداشت.

وی صائین‌قلعه را پیشانی مذهبی و فرهنگی این شهرستان دانست و افزود: شهر صائین‌قلعه با وجود برخوداری از امام‌زادگان بزرگ مانند امام‌زاده یعقوب (ع) قطب مذهبی استان و پیشانی مذهبی و فرهنگی شهرستان ابهر محسوب می‌شود که با توجه به این‌پتانسیل‌ها، مهم‌ترین وظیفه ما استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه نقاط و شهرها است.

فرماندار ابهر بر ضرورت بحث جذب سرمایه‌گذار در شهر تاکید کرد و گفت: بحث جذب سرمایه‌گذار باید جدی گرفته شود که با توجه به پتانسیل‌های شهر صائین‌قلعه، سرمایه‌گذاران خوبی  را می‌توان در حوزه‌های گردشگری  و صنعت جذب کرد.

ذوالقدر با اشاره به بروکراسی‌های اداری و مشکلات و موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، متذکر شد: استعلام‌ سرمایه‌گذاران از ادارات باید بموقع پاسخ داده شود و منتظر ماندن استعلام توجیهی ندارد.

امام جمعه صائین‌قلعه نیز در این دیدار با بیان اینکه فرماندار متعلق به کل شهرستان است، بیان کرد: صائین‌قلعه و دیگر شهرهای ابهر بازوهای قدرتمند مرکز این شهرستان به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام محمد نوری با اشاره به اینکه خواسته مردم از مسئولان، توزیع عادلانه امکانات است، تاکید کرد: باید از پتانسیل‌های موجود شهرها به ویژه صائین‌قلعه برای توسعه شهرستان و استان استفاده شود.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت مدارس و معلمان در این شهر شد و گفت: بعضی از عوامل اجرایی و معلمان مدارس در شهر صائین‌قلعه به تمام معنا دارای مشکل هستند، به همین خاطر درخواست داریم که مدیران متعهد و کارآمد در آموزش و پرورش و مدارس سر کار بیایند.

نوری با بیان اینکه همه موانع شهرک صنعتی مرتفع شده است، تاکید کرد: اگر شهرک صنعتی رسماً شروع به کار کند، بسیاری از مشکلات بیکاری حل و مشاغل جدید سبک و سنگین شروع به کار خواهد کرد.

امام جمعه صائین‌قلعه در ادامه یادآور شد: این شهر پتانسیل‌های فراوانی به خصوص در پرورش مرغ دارد که اگر حمایت شود، می‌تواند نیاز چند استان را تامین کند.

شهردار صائین‌قلعه نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت اجرای ممیزی املاک در شهرداری، تاکید کرد: برای درآمد پایدار شهرداری بحث ممیزی املاک در دستور کار قرار دارد که پیش‌نویس آن نیز تهیه شده است.

علیرضا کاظمی، عمده مشکلات شهرداری را نبود اتوماسیون و نرم‌افزارهای شهری دانست و افزود: با راه‌اندازی و تقویت اتوماسیون و نرم‌افزارها بسیاری از مشکلات شهری و درآمدها حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهری دارای مشکلات فراوان است، گفت: طرح جامع شهری صائین‌قلعه در سال ۹۱ انجام شده است که نیاز به بازنگری دارد و با اصلاح آن مشکلات عدیده شهروندان در تغییر کاربری اراضی و ... حل خواهد شد.

شهردار صائین‌قلعه با اشاره به مطالبه شهروندان در حوزه آسفالت خیابان‌ها و معابر، تصریح کرد: اعتبار قیر برای سال آینده یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون بوده که با پیگیری‌های انجام شده، این اعتبار به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تغییر کرده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بود، متذکر شد: بودجه سال آینده شهرداری نیز حدود ۳۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که در حال بررسی با کارشناسان بوده و شهرداری آماده جذب سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha