• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400101208526
  • خبرنگار : 71613

اعضای هیات رئیسه مشخص شدند

پاسخ عجیب معاون وزیر در مورد خروج خبرنگاران از مجمع کوهنوردی

پاسخ عجیب معاون وزیر در مورد خروج خبرنگاران از مجمع کوهنوردی

اعضای هیات رئیسه فدراسیون کوهنوردی مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، رضا زارعی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون، اعضای هیات رئیسه خود را معرفی کرد تا به رای‌گیری گذاشته شود که  بر این اساس اعضای هیات رییسه به شرح زیر رای آوردند:

نایب رییس اول: همایون بختیاری با  ۴۲ رای

نایب رییس دوم: منصوره گرجی با ۳۸‌ رای

خبره ورزشی : اقبال افلاکی ۳۴ رای

خبره ورزشی: زهرا بیات با ۳۵ رای

خزانه‌دار: افشین قیطانی با ۴۰ رای

نماینده هیات‌ها: غلامحسن نکونام از هیات قزوین با ۳۰ رای (نکونام در مرحله دوم رای‌گیری و در رقابت با رییس هیات تهران انتخاب شد)

علی رغبتی که شیوه رای‌گیری اعضای هیات رئیسه را که بر اساس اساسنامه جدید توسط مجمع انتخاب می‌شوند، برای اعضا توضیح می داد، در مورد نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه گفت: برای نماینده باشگاه‌ها کاندیدایی وجود ندارد چون مدارک کامل نبوده و فرایند تایید صلاحیت انجام نشده است. رئیس فدراسیون می‌تواند با تایید هیات رئیسه یک نفر را تا مجمع بعدی در این پست منصوب کند. البته اگر این پست هم تا مجمع بعدی خالی بماند با توجه به اینکه بیشتر اعضای هیات رئیسه مشخص هستند، مشکلی پیش نمی‌آید.

اظهار نظر عجیب معاون وزیر در مورد خروج خبرنگاران از مجمع

بنیامین شکوه‌فر در پایان مجمع و در جمع خبرنگاران در مورد دلیل اینکه از خبرنگاران خواست تا برای دقایقی جلسه را ترک کنند، گفت: به ما گفتند بحث کروناست، یک لحظه خبرنگاران بیرون بروند اما بعد اصلاح کردیم. از این به بعد با همان روش درست اطلاع‌رسانی جلو می‌رویم.

او در مورد انجام انتخابات فدراسیون‌ها بر اساس اساسنامه جدید گفت: دادن اختیار جدید به مجامع ظرفیت ورزش را بارور می‌کند. هر چه به این سمت برویم که اعضای مجمع قدرت بیشتری در نحوه و اعمال مدیریت در فدراسیون‌ها داشته باشند نتیجه بهتری در حوزه بین‌الملل و استعدادیابی خواهیم گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha