• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400101208637
  • خبرنگار : 30054

شرایط ساخت فیلم تبلیغاتی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها

شرایط ساخت فیلم تبلیغاتی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها

فیلم تبلیغاتی، ویدئویی کوتاه دربارۀ سازمان شماست که در آن یا محصول نهایی را به مشتری نشان می‌دهید یا روند کارتان را به مخاطب ارائه می‌کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آنی بین رسانه،این فیلم برای نمایش در سایت و شبکه‌های اجتماعی، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، یا ارائه به مشتریان جدید و قدیم شماست، با این قصد که بازار بیشتر و بهتر را به دست آورید. اما نکات مهم در تولید فیلم تبلیغاتی کدام‌ها هستند؟

مشاهده جدول هزینه و تعرفه ساخت فیلم تبلیغاتی

چهار نکتۀ اصلی در ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب برای یک سازمان وجود دارد که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم:

۱. اهمیت سناریوی فیلم تبلیغاتی

همان‌طور که در هر کتاب یا فیلمی ماجرا و روایت اصلی حرف اول را می‌زند و باقی عناصر را به هم وصل و منظم می‌کند، در ساخت فیلم تبلیغاتی هم یک ایدۀ جذاب برای سناریوی فیلم بسیار مهم است، سناریویی که در عین کوتاهی، نوآوری داشته باشد و در چند ثانیۀ اول مخاطب را جذب و به ادامه ترغیب کند. و در نهایت همراه لبخند، حس رضایت یا کنجکاوی بیشتر دربارۀ محصول ایجاد کند.

۲. مخاطب‌شناسی‌ ویدئوی تبلیغاتی

مخاطب‌سنجی پیش از ساخت فیلم تبلیغاتی سازمان، بسیار مهم است. هدف شما چه صنف یا گروهی است؟ و این آگهی می‌خواهد در چه پلتفرمی چه مخاطبی را تحت تأثیر قرار دهد؟

نوع ویدئو، متن و سناریوی ویدئو، امکانات و تجهیزات مورد نیاز در ساخت آن، و بقیۀ مراحل کارِ تولید ویدئوی تبلیغاتی به مخاطب شما بستگی دارد: چه کسی می‌خواهد ویدئو را ببیند و از آن خوشش بیاید؟

۳. ارائۀ اطلاعات مفید به مخاطب در فیلم تبلیغاتی

در طول آگهی تبلیغاتی باید از مزیت‌های سازمان، محصول یا خدمات خود بگویید. در بازار رقابتی امروز چه امتیازی نسبت به رقبای خود دارید؟ در روند کار خود یا هنگام تولید محصول، به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ ارزش‌های شرکت شما کدام‌ها هستند؟ محصولِ تولیدیِ شما یا خدمات شرکتتان چه نیازی را از مخاطب برآورده می‌کند؟

در هنگام ساخت ویدئو باید به این قبیل سؤالات دربارۀ چیستی سازمانتان یا جایگاه محصولتان در بازار پاسخ دهید. تیزر تبلیغاتی شما باید اطلاعات خوب و مفیدی به بیننده بدهد تا در انتهای ویدئو مخاطب قانع شود و به سازمان شما اعتماد کند. 

۴. ساخت فیلم تبلیغاتی سازمان شما با همکاری یک آژانس‌ تبلیغاتی حرفه‌ای

امروزه به علت اهمیت تبلیغات و وجود بازارهای متعدد رقابتی، کم نیستند آژانس‌های تبلیغاتی‌ که کل کار تولید محتوای سازمان شما از جمله ساخت ویدئوهای تبلیغاتی را می‌پذیرند، آژانس‌هایی که با تیم متخصص خود می‌توانند نه فقط به انتخاب شدنِ بیشتر شما کمک کنند؛ بلکه با ساختن ویدئوهای باکیفیت، اعتماد کامل مشتریانتان را هم جلب کنند. 

آژانس تبلیغاتی آنی‌بین، یکی از این مجموعه‌ها است که می‌تواند به شما در مسیر تبلیغات درست و پربازده، مشاوره دهد و با ساخت فیلم تبلیغاتی حرفه‌ای از سازمان شما، به مخاطبانتان ثابت کند که شما در کار خود بهترین هستید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha