• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400101208666
  • خبرنگار : 50477

معاون سازمان تعاون روستایی:

ایجاد باراندازهای تجاری هوشمند در سطح کشور/ لزوم کمک شرکت‌های استارت‌آپی به کشاورزان

ایجاد باراندازهای تجاری هوشمند در سطح کشور/ لزوم کمک شرکت‌های استارت‌آپی به کشاورزان

ایسنا/گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی کشوربا اشاره به ضرورت حذف دلالیسم در کشاورزی، گفت: با کمک شرکت‌های استارت‌آپی موضوع فروش را نیز حل خواهیم کرد.

بعد از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تعاون روستایی استان گلستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مسئولان ارشد استانی و مدیران کشوری[J1] [J2]  این سازمان در گرگان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه رویه جدید سازمان مبتنی بر کار جهادی با هدف خدمت است، اظهار کرد: تلاش ما این بوده که نگاه جدید را در سطح سازمان پیاده کنیم، نگاهی که با محوریت اهداف و چشم اندازهای سازمان همخوانی داشته و سرعت ما را به سمت اهداف آن افزون تر کند.

محمدزاده با بیان اینکه سه گروه کشاورزان، تعاونی‌ها و مصرف کنندکان مخاطبان اصلی ما در سازمان تعاون روستایی هستند، افزود: ما باید مسیری را در پیش بگیریم که همه جامعه مخاطب ما بتوانند بهره لازم را ببرند، هم کشاورزان به بهترین نحو به فروش محصولات خود بپردازند، هم مصرف کنندگان با قیمت مناسبی محصول را دریافت کنند و هم تعاونی‌ها پویا و فعال باشند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تعاونی روستایی به صورت مویرگی در سطح کشور پخش شده است، خاطرنشان کرد: در همین مدت کوتاه حضور مدیریت جدید در سازمان، تلاش شد تا برخی قوانین و دستورالعمل‌هایی که اختیاراتی را از سازمان سلب کرده بود با پیگیری‌های متعدد ملغی کرده و در حال اخذ مصوبه هیئت وزیران برای لغو کلی آن هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سارمان تعاون روستایی کشور با اشاره به اینکه یک طرح دوفوریتی برای انحلال سازمان در مجلس مطرح شده بود، ادامه داد: با پیگیری‌های بسیار زیاد مدیرعامل محترم سازمان و مجموعه ظرفیت‌های موجود در سازمان توانستیم طراحان طرح را اقناع کرده و مانع از طرح این مساله به صورت جدی شویم.

محمدزاده با بیان اینکه ما برای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در اجرای ماموریت‌ های سازمان و تعاونی های مخاطب برنامه جدی داریم، اضافه کرد: استفاده از شرکت های استارت‌آپی و باراندازهای تجاری هوشمند به منظور بسترسازی برای صادرات بهتر نیز از مجموعه برنامه های ما در آینده نزدیک است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تکریم و معارفه به منظور تجلیل از زحمات مدیر سابق و معرفی فرد جدید، گفت: من همواره در چنین جلساتی توصیه کرده ام که مدیران سابق نسبت به نگارش تجارب خود برای استفاده مدیران بعدی اهتمام بورزند تا آزمون خطاهای قبلی دوباره تمرار نشود.

گفتنی است در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان دقایقی به بیان نظرات خود، تشکر از مدیر قبلی و تبریک به مدیر جدید پرداختند.

انتهای پیام

 [J1]د صر: بیص.ئکخم صبرن ری دزشمتئ برز

خسحخئد ربثضن

 [J2]

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha