• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400101208748
  • خبرنگار : 71451

حاج قاسم پایه حکومت‌های استکباری را لرزاند

حاج قاسم پایه حکومت‌های استکباری را لرزاند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا به زعم خود، قصد داشتند سردار سلیمانی را حذف کنند، ولی غافل از اینکه شهادت شهید سلیمانی نه تنها خطری از جهان استکبار کم نکرد، بلکه هر لحظه پایه‌های حکومت پوشالی و ظالمانه آنها را می‌لرزاند.

به گزارش ایسنا، جمال اسدی در دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و برنامه‌ریزی استقبال از خانواده معظم شهید والامقام «قاسم شاه‌ولدی»، بیان کرد: هر آنچه که امروز جهان اسلام دارد نتیجه تلاش‌ها و زحمات سردار رشید حاج‌قاسم سلیمانی است.

وی افزود: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا به زعم خود، قصد داشتند سردار سلیمانی را حذف کنند ولی غافل از اینکه شهادت شهید سلیمانی و همچنین زندگی معنوی وی نه تنها خطری از جهان استکبار کم نکرد، بلکه هر لحظه پایه‌های حکومت پوشالی و ظالمانه آنها را می‌لرزاند و خواب راحت را از آنها ربوده است و این مهم از عظمت شهادت است، از این‌رو باید به همه دوستداران حاج‌قاسم در سراسر دنیا شهادت وی را تسلیت و تبریک گفت.

اسدی با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: در دومین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار ویژه برنامه‌هایی برگزار خواهد شد که بی‌تردید خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با هم در این مراسم شرکت خواهند کرد تا ادای دین کنیم به آنچه که بر عهده ما است.

وی به مراسم استقبال از خانواده معظم شهید والامقام قاسم شاه‌ولدی، اشاره کرد و گفت: مراسم استقبال از خانواده معظم شهید شاه‌ولدی که احراز هویت شده است، روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. مزار این شهید در چند سال اخیر، زیارتگاه عاشقان و دلشکستگان بوده و همچنان خواهد ماند. برنامه‌هایی که در دو روز اخیر برای استقبال از خانواده شهید سید ابوالفضل حسنی برگزار شد، از استقبال در فرودگاه تا استقبال در شهر بدره، بسیار باشکوه و باعظمت بود.

اسدی یادآور شد: خانواده گرانقدر شهید سیدابوالفضل حسنی در روز جمعه گفتند که اکنون با آسودگی خاطر به شهر خود بازمی گردیم، چرا که شهید ما در این دیار غریب نیست و مردم ایلام نیز همواره ثابت کردند هر زمان که پای ارزش‌ها در میان باشد، آنها هم پای کار خواهند بود، از این‌رو این برنامه در استقبال از خانواده شهید شاه‌ولدی نیز به همین صورت باشکوه برگزار می‌شود. برای بنیاد استان ایلام به عنوان دبیر برگزاری این مراسم، مایه افتخار است که بتوانیم به ساحت مقدس شهدا ادای دین کنیم، از این‌رو برای هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم یادبود شهدا، تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.
انتهای پیامش

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha