• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1400101208833
  • منبع : وزارت تعاون،کار، و رفاه اجتماعی

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

تشکیل موکب "سلیمانی" وزارت رفاه/امکان استفاده از خدمات وزارتخانه در این موکب

تشکیل موکب "سلیمانی" وزارت رفاه/امکان استفاده از خدمات وزارتخانه در این موکب

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل موکب سلیمانی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد چکشیان در این باره اظهار کرد: موکب سلیمانی این وزارتخانه از ۱۳ تا ۱۶ دی از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در پارک دانشجو تهران بر پا می شود.

وی هدف از تشکیل و راه اندازی موکب سلیمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ایجاد فرصت برای ارتباط با مردم و رفع بی واسطه مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: ارتباط بی واسطه با مردم، رویه ای است که مسئولین وزارتخانه به خصوص شخص وزیر و معاونین در پیش گرفته اند و در این راستا نیز ۹ دی در مسجد ابوذر تهران برای پاسخگویی به مردم و رفع نیازهای آنان حضور داشتند.


وی افزود: این برنامه با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد عروج سردار شهید سلیمانی تحت عنوان موکب سلیمانی وزارت مردم آغاز شد و قرار است هر ماه در یکی از مساجد تهران انجام شود.


چکشیان با بیان اینکه در موکب سلیمانی، معرفی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی به جامعه مخاطب صورت می گیرد، گفت: مردم در موکب سلیمانی می توانند به جای مراجعه به وزاتخانه و طرح مشکل خود به معاونین و مدیران، به صورت حضوری مشکل خود را مطرح و از خدمات ارائه شده استفاده کنند.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح کرد: در موکب سلیمانی، مسئولین ۸ حوزه‌ای که مردم بیشتر با آنها سروکار دارند اعم از دفتر بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه، حوزه‌های تعاون، اشتغال، رفاه اجتماعی، روابط کار، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری حضور دارند.


وی افزود: متولی این برنامه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی است.


بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چکشیان با بیان اینکه در موکب سلیمانی فضای فرهنگی و معنوی متاثر از ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پا برجاست، خاطرنشان کرد: امیدوایم با پیروی از راه و روش حاج قاسم سلیمانی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر معرفی شدند، بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha