• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400101208835
  • خبرنگار : 99999

گردان‌های سید الشهداء: هیچ نشانه‌ای از خروج آمریکا از عراق نیست

گردان‌های سید الشهداء: هیچ نشانه‌ای از خروج آمریکا از عراق نیست

گردان‌های سید الشهداء در عراق اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از خروج آمریکا از این کشور وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، کاظم الفرطوسی، سخنگوی گردان‌های سید الشهدای عراق در سخنانی اعلام خروج آمریکا از عراق را "توهمات و خطای دید" خواند و اظهار کرد: این غم انگیز است که دولت عراق تبدیل به یک واسطه بین نیروهای اشغالگر و مردمش شده باشد در حالیکه باید در اخراج آن نیروها از عراق تلاش کند.

وی افزود: همه درباره شیوه و نحوه خروج نیروهای آمریکا از عراق سوال می‌کنند و این درحالی است که هیچ بیانیه‌ رسمی از سوی آمریکا در این باره صادر نشده است تا مردم نسبت به این موضوع مطمئن شوند.

الفرطوسی گفت که ابقای نیروهای آمریکا در عراق با هر عنوان و اصطلاحی غیر قابل قبول است.

وی همچنین تاکید کرد که اطلاعات آمریکا هیچ‌گونه کمکی به عراق در تمامی زمینه‌ها نخواهد کرد.

وی سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به واشنگتن را، شوی انتخاباتی توصیف کرد و گفت که هیچ گونه صحبتی درباره خروج نیروهای آمریکایی از عراق در جریان آن سفر انجام نشده است.

الفرطوسی ادامه داد: گزینه‌های گروه‌های مقاومت برای پاسخ به آمریکایی‌ها همچنان باز است و ما درباره حاکمیت و تمامیت ارضی عراق مذاکره نمی‌کنیم و به احترام اعیاد و برادران مسیحی‌مان، حملات علیه اشغالگران را به تعویق انداخته‌ایم.

وی با تاکید بر حاکمیت و تمامیت ارضی عراق، خاطرنشان کرد که از این پس نیروهای آمریکایی با حملات گروه‌های مقاومت روبه‌رو خواهند شد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۲ ۱۸:۲۶

با عرض سلام وادب به هیچ وجه نباید کوتاه بیان در خروج فوری دزدان و این کفتارهای آشغال آمریکایی .اسرائیلی.عربستانی از سراسر منطقه .. خدا ریششونا بکنه..که ۱۰ساله .در عراق.سوریه.افغانستان.فلسطین چقدر جنایت های کثیف کردن..بچه های زیادی را یتیم کردن.زنان جوان رابی همسرکردن..خدا کنه آه و نفرین اینا این جنایتکاران آدم کش را زمین گیرکنندبه زودی...بحق آقا امیر المومنین ...

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۳ ۰۰:۱۴

لعنت بر خائنین که الکاظمی هم سر دسته آنهاست هیچ شک نکنید که این خائن در شهادت شهید سلیمانی نقش داشته