• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400101309011
  • خبرنگار : 71565

احمدی: با شهادت حاج قاسم، فکر و اندیشه ایشان در جای جای جهان توسعه یافت

احمدی: با شهادت حاج قاسم، فکر و اندیشه ایشان در جای جای جهان توسعه یافت

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خطاب به مسببین حادثه ترور سردار گفت: مطمئن باشید انتقام سختی پیش روی شما خواهد بود.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با ایسنا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در خصوص ابعاد مکتب فکری ایشان گفت: دولت کوردل تروریستی آمریکا فکر می کرد با به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی می تواند یک فکر و یک اندیشه را از میان ببرد، این درحالی است که پس از شهادت سردار دل ها و ابومهدی المهندس فکر و اندیشه ای که شاید در جهان خیلی شناخته شده نبود در جای جای جهان توسعه یافت و متبلور شد.

وی افزود: برای مثال پس از شهادت سردار سلیمانی این سوال ها در اذهان مردم جهان مطرح شد، سردار سلیمانی چه شخصیتی بود؟ چرا دولت آمریکا شخصی با این عظمت را در یک کشور ثالث به شهادت رساند؟ این اتفاق موجب شد خباثت دولت آمریکا بر همگان آشکار شود و از سوی دیگر عدم پایبندی دولت آمریکا به قوانین و مقررات بین المللی هم برای همه عیان شد.

نماینده مردم رشت بیان کرد: همه جهان، همه مردم و همه دولت ها شاهد تشییع باشکوه پیکر مطهر ایشان بودند و مشاهده کردند که چگونه همه مردم ایران از هر قشری در این صحنه عاشقی حضور پیدا کردند، پس از این اتفاق یک اندیشه مهم در جهان ایجاد شد به گونه ای که همه اعلام کردند همه ما حاج قاسم سلیمانی هستیم، یعنی در کشور هزاران حاج قاسم سلیمانی با تفکر ایشان و با اندیشه ارزشمند ایشان ایجاد شد، حتی این اندیشه فراتر از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران توسعه پیدا کرد، این اندیشه بسیاری از دیگر کشورها را فتح کرد و بسیاری از مردم و آزادی خواهان جهان فریاد برآوردند که ما راه حاج قاسم سلمانی را ادامه خواهیم داد.

احمدی عنوان کرد: بر اساس نظر بسیاری از اندیشمندان، شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از حضور ایشان تاثیرگذار بود، یک اندیشه و یک مکتب با عنوان سردار سلیمانی ایجاد شد، بر همین اساس است که مستکبرین اکنون از نام و تصاویر ایشان وحشت دارند و در پلتفرمی همچون اینستاگرام اگر تصویری از ایشان به اشتراک گذاشته شود بلافاصله آن را حذف می کنند، این تروریست‌های پست از تصویر حاج قاسم بیش از پیش ترس و وحشت دارند.

وی گفت: حاج قاسم برای انقلاب، ولایت و ادامه راه شهدا شب و روز نمی شناخت، ایشان برای کمک به فقرا، نیازمندان و مستضعفین عالم مرزها را درنوردید، بلند شدن دست یاری ایشان به سوی مستضعفین در ایران، سوریه، یمن، عراق و لبنان مشاهده می شد، جهان پس از شهادت حاج قاسم عاشق راه و رسم ایشان شد، به گونه ای که بسیاری تلاش می کنند راه و رسم سردار سلیمانی ها و ابومهدی ها را ادامه دهند.

احمدی در پایان اضافه کرد: به افرادی که این جنایت بزرگ را مرتکب شدند و به قاتلین سردار سلیمانی هشدار می دهیم که اکنون با سردار سلیمانی ها و جبهه مقاومت روبرو هستید، مطمئن باشید انتقام سختی پیش روی تمام قاتلین و مسببین این حادثه خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha