• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400101309146

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد:

امدادرسانی به ۱۹۳۹ حادثه دیده در بارندگی اخیر فارس

امدادرسانی به ۱۹۳۹ حادثه دیده در بارندگی اخیر فارس

ایسنا/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارائه خدمات امدادی ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر به بیش از ۱۹۳۹ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی وبرف و کولاک سامانه اخیر بارشی در استان خبر داد.

حسین درویشی دوشنبه ۱۳ دی در جمع خبرنگاران با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در فارس از پنجشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۸ صبح روز امروز گفت: ۱۷ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، لارستان، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، خرامه و نی ریز در این مدت در استان تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

او با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس یک هزار و ۹۳۹ تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و تعدادی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر فارس عنوان کرد: در حوادث یاد شده ۹۵ تیم عملیاتی به همراه ۸۲ دستگاه خودرو عملیاتی و ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته‌اند.

درویشی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای، کنسروجات و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس یادآور شد: امدادگران به ۸۵ خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده‌های امدادرسانی کرده و ۹۰ منزل را توسط پمپ‌های آبکش تخلیه از آب کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha