• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400101309303
  • خبرنگار : 71489

یک نماینده مجلس: جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده‌ای را ندارد

یک نماینده مجلس: جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده‌ای را ندارد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده‌ای را ندارد، گفت: در لایحه بودجه‌ ۱۴۰۱ که دولت تقدیم مجلس کرده‌ است، برنامه‌ای برای گران کردن بنزین وجود ندارد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «در لایحه بودجه‌ ۱۴۰۱ که دولت تقدیم مجلس کرده‌ است، برنامه‌ای برای گران کردن بنزین وجود ندارد»، اظهار کرد: امروز جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده‌ای را ندارد و دولت باید با ارائه مشوق‌هایی، مصرف سوخت را بهینه و کنترل کنند.

وی همچنین درباره اجرای آزمایشی سهمیه بنزین به صورت تخصیص سهمیه به کارت ملی افراد به جای شماره پلاک خودروها در برخی مناطق کشور، گفت: این شیوه سهمیه‌بندی بنزین از طرح‌هایی است که مطرح شده و دولت نیز نسبت به اجرای آن بی میل نیست، اما بعید می‌دانم در این شرایط بخواهد اجرایی شود؛ این طرح بصورت پایلوت در قشم و کیش در حال اجراست که مشکلات خودش را نیز به همراه داشته است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: تا کنون با مجلس در این موضوع هماهنگی‌ای انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، بر اعلام مسئولان، اجرای طرح تخصیص سهمیه ماهانه ۲۰ لیتر بنزین به کارت ملی افراد به جای شارژ کارت سوخت بر اساس پلاک هر خودرو که در جزیره کیش به اجرا درآمده است، صرفاً جنبه آزمایشی دارد و بعد  از اصلاح اشکالات احتمالی در مناطق دیگر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۳ ۱۱:۳۴

بله فعلاً برای شروع عدالت سهمیه ایی بنزین را اجرا کنید.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۳ ۱۲:۰۸

طرح خوب است انشاالله فاقدین خودرو ازبرکت این طرح عدالت محور ،به حقشان برسند

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۳ ۱۲:۲۰

نظام اقتصادی ما انبوهی از دلال است، کجا تولید تولید؟ همین است که قاچاق قوی می شود، بازار مسکن کجای دنیا اینقدر مشاور املاکی دارد؟مگر دولت مشاور کم داشته باشد. همین است که تحریم زخم گرانی را باز کرده، همه چیز این مملکت دلال دارد، زحمت دلالی کجا زحمت تولید کجا؟ دلالی معرفت می آورد دین می آورد؟ اگر نظام اقتصادی پایه های درستی داشت و نفت فروشان آن دلال دیگر بازارها نبودند و هزینه ها درست انجام می گرفت مگر ما از تایوان کمتریم؟ الان در این شرایط باز بنزین مملکت دلال و قاچاق، این سودهایی که دلال ها و زرنگ های روزگار میبرند به نظر شما نفعی که ذخیره قانونی و فرهنگی و اقتصادی برای مردم باشد ، دارد؟