• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1400101309608
  • خبرنگار : 71452

واکسینه شدن ۲۵ هزار نفر در مرکز جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

واکسینه شدن ۲۵ هزار نفر در مرکز جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

به همت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، ۲۵ هزار نفر در مرکز واکسیناسیون این سازمان واکسینه شدند و فعالیت این مرکز برای برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، امیر لـله گانی، مدیر درمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با بیان این که مرکز تجمیعی واکسیناسیون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران همچنان در حال ارائه خدمت در حوزه واکسیناسیون است گفت: جهاد دانشگاهی مسئولیت رسمی برای تزریق واکسن بر عهده ندارد، اما با نگاه کمک برای عبور از شرایط ناپایدار کشور و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در این حوزه گام برداشتیم و خوشحالیم که توانستیم کمک کوچکی به واکسیناسیون مردم کنیم.

وی افزود: از شروع فعالیت مجموعه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در حوزه واکسیناسیون، تاکنون ۲۵ هزار نفر واکسینه شدند. اکنون نیز با توجه به آنکه عمده هموطنان دوز اول و دوم واکسن خود را تزریق کرده‌اند، بیشتر در حال ارائه خدمت واکسیناسیون به افرادی هستیم که با هدف دریافت دوز سوم به این مرکز مراجعه می کنند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، لـله گانی با بیان این که واکسن سینوفارم در مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران تزریق می‌شود، گفت: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون در جهان و کشور ما، پزشکان و متخصصان بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا تاکید می‌کنند. از آنجایی که احتمالاً در هفته‌های آینده شاهد اوج گرفته سویه اُمیکرون خواهیم بود، از هموطنانی که دوز بوستر واکسن خود را دریافت نکرده‌اند، تقاضا می‌کنیم برای تزریق دوز سوم واکسن خود اقدام کنند تا با ایمن شدن در برابر کووید۱۹ بتوانیم از این شرایط خاص عبور کنیم.

مدیر درمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تاکید کرد: همه افراد بالای ۱۸ سال که دوز دوم خود را دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت دوز بوستر به مراکز واکسیناسیون، از جمله مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.

مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در طبقه دوم محل مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی یارا واقع در خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، نبش خیابان وحید نظری پلاک ۶۶ آماده خدمت رسانی به مراجعان است. علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران یا دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت یاراکلینیک به نشانی https://yaraclinic.jdtums.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha