• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400101309627
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی باریج اسانس:

داور با روح و روان بازیکنانم بازی کرد/ ولاسکو معرف کمپدلی است

داور با روح و روان بازیکنانم بازی کرد/ ولاسکو معرف کمپدلی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال زنان باریج اسانس کاشان با انتقاد از داوری بازی تیم‌اش و سایپا گفت: نتیجه ست چهارم را داور مشخص کرد، خطاهای مشخص، گرفته نشد و در امتیازات حساس ۳ مورد تکرار رالی «به جا» اعلام شد که همه بر علیه ما بود و با روح و روان بازیکنانم بازی شد.

فاطمه خمسه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی تیمش در مقابل سایپا با اعتراض به قضاوت داور مسابقه اظهار کرد: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود، نتیجه بازی به گونه‌ای بود که می‌توانست به ست پنجم کشیده شود، تیم ما در دو ست اول و دوم با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در تیم ما وجود دارد، آن‌گونه که توقع داشتم، نبود، اما در ست سوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به ویژه در ست چهارم، تیم ما تیم برتر میدان بود؛ اما این داور بود که نتیجه این ست را تغییر داد.

وی افزود: در ست چهارم و در امتیازات حساس برابر ۲۳ و یا ۲۶ درحالی که امتیاز رالی به نفع ما بود، داور هیچی امتیازی به تیم ما نداد و تکرار رالی«به جا» را اعلام کرد که هر ۳ مورد به ضرر تیم ما بود چرا زمانی که نتیجه رالی به خوبی مشخص است داور باید دستور تکرار رالی را بدهد، در واقع ست چهارم را داوری از ما گرفت، ستی که می‌توانست با برتری ما و کشیده شدن بازی به ست پنجم ختم شود.

وی با اشاره به رقابت بین ۳ یا ۴ تیم بالای جدول در این فصل لیگ برتر اضافه کرد: از اواسط لیگ فکر می‌کنم چهره تیم‌های پلی‌آف مشخص شد و به ویژه ۳ تیمی که بیشتر مدعی هستند و نکته مثبت اینکه حتی همین ۳ تیم مدعی سطح کیفی خوبی نسبت به فصل گذشته دارند.

سرمربی تیم باریج اسانس کاشان با اشاره به این‌که برخی از مسابقات بانوان این فصل از آپارات پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر این داور بازی را دوباره ببیند، متوجه اتفاقات رخ داده خواهد شد، فکر می‌کنم داور این بازی نتوانست مدیریت خوبی داشته باشد، خطاهای مشخص گرفته نشد و امتیازاتی حساس تکرار رالی «به‌جا» اعلام شد که همه بر علیه ما بود و با روح و روان بازیکنان‌ام بازی شد و این خیلی بد است، فدراسیون باید در چیدمان داوری به خصوص برای بازی‌های مهم حساسیت و دقت بیشتری داشته باشد، چرا که باشگاه‌ها برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرده و هزینه می‌کنند و درست نیست که داوری این گونه باشد.

خمسه تاکیدکرد: در بازی رفت نیز مشکلات داوری داشتیم و همین اتفاقات افتاد، نمی‌گویم دلیل باخت ما داوری بود، اما مزید بر علت بود. ما همیشه سعی کردیم حرمت داوران را نگه داریم و اعتراضی نداشته باشیم، اما بعد از هر سوت داور بازیکنان حریف به داوران می‌رفتند و فشار زیادی را به داور وارد می‌کردند. اگر باید این گونه امتیاز بگیریم ما هم از بازی‌های آینده چنین رفتاری خواهیم داشت و تغییر رویه می‌دهیم.

سرمربی تیم والیبال زنان باریج اسانس با اشاره به برگزاری مسابقات پلی‌آف گفت: پلی آف به تیم‌ها امید و انگیزه می‌دهد که تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف دست از تلاش برندارند و این فرصت را به آن‌ها می‌دهد که بتوانند اشتباهات مراحل قبل خود را جبران کنند و به نوعی هیجان لیگ را بالا می‌برد.

وی در خصوص بازی بعدی تیم‌اش در مقابل شهرداری ورامین گفت: تمام تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند از جمله شهرداری ورامین، تیمی که با انگیزه کار می‌کند و مربیان خوبی دارد، جدای از تیم‌های مدعی، تیم‌هایی هستند که برای کسب تجربه بازیکنان جوانی که دارند به میدان می‌آیند تا در مقابل تیم‌های بزرگ و بازیکنان ملی پوش و با تجربه تیم‌های دیگر تجربه اندوزی کنند، این تیم‌ها با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن ندارند، سر خود را مقابل رقبا می‌گذارند. بازی مقابل چنین تیم‌هایی بسیار سخت است که امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی در این بازی داشته باشیم.

وی حضور کمپدلی را به سود والیبال زنان ایران خواند و افزود: قطعا این حضور می‌تواند کمک بزرگی برای والیبال ما باشد. والیبال زنان ایران با چنین ظرفیت و پتانسیلی می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد، اما باید برنامه‌ریزی منظم داشته باشیم.

خمسه گفت: تقویت تیم‌های پایه برای ما بسیار مهم است، باید بتوانیم در این رده‌ها از نظر فنی و فرهنگ‌سازی یک‌سری موضوعات اقدامات مفید و مثبت انجام دهیم، خوشحالم که این اتفاق برای تیم ملی رخ داد و یک مربی خوب و با دانش در راس هدایت تیم ملی قرار گرفت، گویا خولیو ولاسکو معرف این مربی بوده و باتوجه به کیفیت و اخلاقی که از ولاسکو سراغ داریم، بعید می‌دانیم مربی با رزومه ضعیف انتخاب کرده باشد و قطعاً مربی خوبی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha