• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400101309756
  • خبرنگار : 71469

ربیعی: امکان برگزاری مسابقه در رفسنجان نبود/ بازی سختی مقابل استقلال داریم

ربیعی: امکان برگزاری مسابقه در رفسنجان نبود/ بازی سختی مقابل استقلال داریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید به دلیل شرایط جوی نامساعد رفسنجان، امکان برگزاری مسابقه با صنعت نفت آبادان در این شهر وجود نداشت.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که با برتری سه بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان به پایان رسید، اظهار کرد: شرایط جوی در رفسنجان مناسب نبود و به دلیل باد و برف شدید قطعا مسابقه به تعویق می‌افتاد که به ضرر دو تیم بود و ممکن بود با مصدومیت بازیکنان همراه شود و خوشبختانه به دلیل کیفیت خوب زمین سیرجان توانستیم یک فوتبال خوب را از هر دو تیم شاهد باشیم.

او ادامه داد: برنامه‌های خود را بهتر پیاده کردیم و با فشار روی دروازه حریف موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم و در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول، نفت آبادان بهتر عمل کرد. در نیمه دوم نیز شرایط خوب پیش رفت و توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم اما این نتیجه از ارزش‌های کادر فنی و بازیکنان نفت آبادان کم نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان این که در قرعه کشی لیگ و جام حذفی جزو بدشانس‌ها هستیم، گفت: جام حذفی را جدی می‌گیریم و امیدوار هستیم به خوبی نتیجه بگیریم.

ربیعی با اشاره به این که چمن مصنوعی کیفیت مسابقه را می‌گیرد، گفت: دو سال است روی چمن مصنوعی در لیگ برتر بازی می‌کنیم و زمین تمرین هم نداریم، امروز زمین چمن سیرجان نشان داد که می‌توانیم چه کیفیتی را از خود ارائه دهیم. در رفسنجان فقیر هستیم اما اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدواریم رفسنجان نیز مانند گل گهر امکانات تمرینی خوبی را در آینده داشته باشد.

وی در رابطه با دیدار هفته آینده این تیم مقابل استقلال تهران نیز، عنوان کرد: با صدر نشین لیگ بازی داریم که بازی بسیار سختی است، باید خوب ریکاوری کنیم و چهار روز دیگر به مصاف استقلال برویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha