• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400101410175
  • منبع : نمایندگی قزوین

شهردار قزوین:

دشمنان ما حتی از نام «حاج قاسم» هراس دارند

دشمنان ما حتی از نام «حاج قاسم» هراس دارند

ایسنا/قزوین شهردار قزوین گفت: آن‌هایی که با رؤیاپردازی ادعا می‌کردند یک روزی ما را به خفت و خواری می‌رسانند، به جایی رسیده‌اند که امروز حتی از بیان اسم قاسم سلیمانی در شبکه‌های مجازی می‌ترسند و گمان می‌کنند با حذف اسم و تصاویر مربوط به شهید سلیمانی پیروز میدان می‌شوند.

مهدی صباغی در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) قزوین برگزار شد، گفت: زمانی که کسی با صلابت بیان می‌کند ما ملت امام حسینیم و فرهنگ ما فرهنگ عاشورا و مکتب ما حسینی است، یعنی بینش‌ها، حرف‌ها، گرایش‌ها و تراوشات فکری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در نوع عملکرد آن شخص پیاده شده و این تفکر، تفکر مکتب قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: داعش زمانی تشکیل شد که ما در حال حرکت در محور مقاومت و ایجاد بینش بودیم، همان‌طور که امام فرمود انقلاب پیروز شد ولی زمینه‌سازی رساندن انقلاب به دست حضرت صاحب نیازمند تفکر و مکتب است که این مکتب ایجاد شده است.

شهردار قزوین درباره چگونگی تشکیل داعش گفت: داعش از اتباع ۸۸ کشور، که متعصبانه اقدام می‌کردند و می‌گفتند تا آخرین لحظات پای اعتقادشان خواهند ایستاد تشکیل شده بود، اما با ایستادگی جبهه مقاومت نابود شد و حکومت خودخوانده‌اش از بین رفت.

وی تأکید کرد: آن‌هایی که با رؤیاپردازی ادعا می‌کردند یک روزی ما را به خفت و خواری می‌رسانند، به جایی رسیده‌اند که امروز حتی از بیان اسم قاسم سلیمانی در شبکه‌های مجازی می‌ترسند و گمان می‌کنند با حذف اسم و تصاویر مربوط به شهید سلیمانی پیروز میدان می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: با خون قاسم سلیمانی معبر گذر آخرالزمانی به سمت ظهور، غرق شور و توسعه فرهنگ شد و زیرساخت‌های تفکر و فرهنگ صحنه عاشورا یک بار دیگر زنده شد.

وی ادامه داد: در عملیات کربلای چهار و در نهر خین که ۲۷ متر بود ۶۰۰ شهید و مجروح دادیم و امروز در محور مقاومت با دفاع از حرم آل الله تفکر، فرهنگ و مکتب قاسم سلیمانی در آن جاری و ساری است. تفکرات و کریدور ایجاد شده توسط قاسم سلیمانی نشئت گرفته از یک خط حرف امام است که می‌فرمایند ما انقلاب را صادر می‌کنیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین، صباغی بیان کرد: سالگرد شهید سلیمانی این را به ما می‌آموزد که چگونه باید فرهنگ و مکتب سلیمانی را حفظ کنیم و همواره آن را به یاد داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از انقلاب و تأمین زیرساخت‌های محکم در کشور فهمیدند دیگر نمی‌توانند با ما سخت بجنگند و جنگ فقط سبب حفظ انسجام بیشتر ما خواهد شد.

این مسئول افزود: دستیابی به انقلاب اسلامی فقط بیرون کردن شاه نبود چراکه ما جرئت کردیم در مقابل امپراتوری جهانی بایستیم و ابهت شرق و غرب را درهم‌شکسته و ریشه استکبار را ساقط کنیم.

شهردار قزوین تشریح کرد: خون قاسم سلیمانی به‌طوری جوشید که دروازه‌های صدور انقلاب و فرهنگ اسلامی در میان ملل دنیا گشوده شد و این موضوع نشان می‌دهد جنگ امروز، جنگ شناختی است و حاج قاسم یک مکتب بود که توانست با غربت از حرم ولایت، توسعه انقلاب و محور مقاومت دفاع کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha