• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400101410623
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم والیبال سپاهان:

برد و باخت مرحله مقدماتی برای تیم‌ها سازنده است

برد و باخت مرحله مقدماتی برای تیم‌ها سازنده است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: پیکان یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ است و مصاف تیم ما و پیکان مهم‌ترین بازی هفته است، زیرا دو تیم اول و سوم جدول رو در روی هم قرار می‌گیرند و بنابراین هر دو تیم برای یروزی قاطع و گرفتن امتیاز از یکدیگر به میدان می‌روند.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دو باخت اخیر تیمش در مقابل آذرباتری و مس رفسنجان و نگرانی‌هایی که ایجاد شده، اظهار کرد: در خصوص بازی آخر در دور رفت مقابل آذرباتری آنچه باید گفته می‌شد، قبلاًً گفتم و شرایط این بازی بسیار متغیر بود.

وی ادامه داد: اما در بازی مقابل مس رفسنجان باتمام قوا ظاهر شدیم و بازی خوب و باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم، دو ست را با برتری به پایان رساندیم و تا اواسط ست سوم نیز از نظر امتیازی نسبت به حریف برتری داشتیم و حتی می‌توانستیم با نتیجه ۳ برصفر به پیروزی برسیم. اما مسابقه همیشه دستخوش حوادث و اتفاقات است و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد.

وی افزود: تیم مس با تغییراتی که در ادامه مسابقه در تیم خود ایجاد کرد، توانست روند بازی را به سود خود تغییر دهد و بازی بسیار خوب و باکیفیتی را به نمایش گذاشت و در ست چهارم نیز بازی خوب خود را ادامه داد، در ست پنجم نیز هر دو تیم همپای هم پیش رفتیم و در نهایت این مس بود که به پیروزی رسید. در مجموع از اواسط ست سوم با بازی خوب مس تمرکز ما کمتر شد، موضوعی که می‌توانیم آن را حل کنیم.

سرمربی تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: شرایطی که برای ما به وجود آمد به اعتقادم می‌تواند سازنده باشد؛ اگر بتوانیم درس بگیریم و بر روی نقاط ضعف و قوت و عملکردی که داشتیم برای سازندگی بهتر تیم کار کنیم.

وی با اشاره به بازی فردای تیمش در مقابل پیکان تهران گفت: پیکان یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ است و مصاف تیم ما و پیکان مهم‌ترین بازی هفته است؛ چرا که دو تیم اول و سوم جدول رو در روی هم قرار می‌گیرند و بنابراین هر دو تیم برای پیروزی قاطع و گرفتن امتیاز از یکدیگر به میدان می‌روند.

محمدی‌راد با تمجید از بازیکنانش اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان بسیار باتجربه و باکیفیتی داریم که برد و باخت در رفتار و نحوه روند تمرینات و مسابقه آن‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند و برای رسیدن به هدفی که تیم برای خود ترسیم کرده تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای لیگ هم بارها به این مسئله اشاره کردم که برد و باخت در مرحله گروهی می‌تواند برای همه تیم‌ها سازنده باشد و نمی‌تواند تعیین کننده جایگاه نهایی آن‌ها در پایان لیگ باشد و برای ما نیز جدای از وضعیت جدول و مرحله پلی‌آف سلامت بازیکنان بسیار مهم است، با توجه به اینکه در مرحله مقدماتی با تمامی تیم‌ها بازی می‌کنیم؛ بنابراین زیاد مهم نیست که در پلی‌آف مقابل چه تیمی به میدان می‌رویم و باید با تمام تمرکز بتوانیم نتیجه بگیریم. در مرحله گروهی تیم‌ها تلاش می‌کنند تا خود را به مرحله پلی‌آف برسانند تا در شرایط شانس مجدد بتوانند سکوی خوبی به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به پیشنهاد سپاهان در نظرسنجی که فدراسیون برای مرحله بعدی از تیم‌ها گرفته است، گفت: البته پیشنهاد سپاهان چیزی غیر از دو پیشنهاد فدراسیون بود، اما فدراسیون براساس رای اکثریت تصمیم به برگزاری مسابقات مرحله پلی‌آف به‌صورت متمرکز در تهران کرد که انجام متمرکز مسابقات به نوعی شرایط یکسانی برای همه است و سود و ضرری برای هیچ تیمی نمی‌تواند داشته باشد، با توجه به اینکه تمرکز بازی‌ها در تهران است، به راحتی می‌توان از سیستم ویدئو چک استفاده کرد و شرایطی برای تیم‌ها به وجود می‌آید که اشتباهات داوری به کم‌ترین میزان خود کاهش و تیم‌ها کمتر ضرر کنند.

محمدی‌راد خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز در کاهش تعداد مسافرت‌ها و خستگی‌های ناشی از آن تأثیر داشته باشد و تنها تیم‌ها باید خود را برای نحوه برگزاری مسابقات با توجه به برنامه اعلام شده فدراسیون آماده کنند تا کمتر آسیب ببینند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha