• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400101410633

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

کشف ۳۵۵ کیلوگرم مرفین در فارس

کشف ۳۵۵ کیلوگرم مرفین در فارس

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۵۵ کیلو مرفین در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کل انتظامی کشور خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی سه‌شنبه ۱۴ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران توضیح داد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کل انتظامی کشور با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال یک محموله مرفین از سیستان و بلوچستان به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس به همراه عوامل اعزامی از مرکز عملیات ویژه ناجا پس از هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند کامیون حامل مرفین را در ورودی شیراز شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرپ: در بازرسی از این خودرو ۳۵۵ کیلو مرفین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت جلو کانتینر (تاج) جاسازی شده بود کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف ۱۹۴ کیلوگرم حشیش در نی‌ریز

فرمانده انتظامی فارس همچنین اعلام کرد که با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز یک سواری پژو توقیف و در بازرسی از آن ۱۹۴ کیلو حشیش کشف شد.

حبیبی در این باره گفت: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "سیرجان-قطرویه" به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: راننده بدون توجه به فرمان پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را رها و به سمت باغات متواری شد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹۴ کیلو حشیشکشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری راننده قاچاقچی با جدیت ادامه دارد.

حبیبی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha