• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400101410677
  • خبرنگار : 30054

آراد آهن مرکز پخش پروفیل زد

آراد آهن مرکز پخش پروفیل زد

پروفیل زد از پروفیل‌های پرکاربرد است که در کارخانجات مختلف در ابعاد و ضخامت‌های متفاوت تولید می‌شود. این پروفیل‌ها به دلیل شباهتش به حرف انگلیسی Z با این نام شناخته می شوند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آراد آهن، پروفیل Z ۲۲ از سایزهای پرکاربرد و پرفروش پروفیل های زد است. آراد آهن اصفهان مرکز پخش پروفیل در کشور برای آشنایی هر چه بیشتر شما با پروفیل اطلاعاتی در زمینه کاربرد ها، ابعاد و مشخصات آن خدمتتان ارائه می‌دهد.

معرفی پروفیل زد

 پروفیل‌ها را می‌توان به دو دسته باز و بسته تقسیم کرد. پروفیل‌های باز نوعی از مقاطع فولادی هستند که معمولا در ایران به شکل‌های Z، I و U تولید می‌شوند. قوطی‌ها از جمله پروفیل‌های بسته هستند که در تولید درب و پنجره کاربرد گسترده دارند. اما پروفیل زد ۲۲ از سایزهای پرمصرف پروفیل Z است که  از مقاطع فولادی باز محسوب می‌شود. این مقاطع از طریق شکل‌دهی ورق تولید می‌شوند. برای تولید این نوع از آهن‌آلات ابتدا ورق سیاه با ضخامت پایین را تولید می‌کنند و سپس پوشش‌دهی را در کارگاه‌های گالوانیزه گرم انجام می‌دهند. قیمت زد Z به عوامل مختلفی بستگی دارد.

آراد آهن مرکز پخش پروفیل زد

مشخصات فنی پروفیل زد ۲۲

در خرید تمام مقاطع فولادی باید به مشخصات فنی آن توجه خاصی نمود. منظور از مشخصات فنی وزن، جنس، ضخامت، سایز و ... محصول است. از سایزهای پروفیل زد می‌توان به سایز ۱۸، ۲۰ و ۲۲ اشاره کرد که توسط بسیاری از کارخانه‌های داخلی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. پروفیل‌های زد دارای دو بال و یک جان هستند که تغییر اندازه و قطر ورق سبب تغییر سایز و ضخامت آنها می‌شود. با توجه به تنوع کاربرد این مقاطع فولادی ضخامت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. تنوع ضخامت یک امر مهم در مکان استفاده این محصولات است. رایج‌ترین ضخامت‌های زد، پروفیل زد ۲۲ با ضخامت ۲ میلی متر. پروفیل زد ۲۲ با ضخامت ۵/۲ میلی متر و پروفیل زد ۲۲ با ضخامت ۳ میلی متر اشاره کرد.

جنس این پروفیل‌ها در کارخانه‌های  مختلف متفاوت است و اغلب از آلیاژهای مخصوص استفاده می‌شود. چگالی این محصولات در رابطه مستقیم با جنس این مواد است. وزن زد با چگالی رابطه مستقیمی دارد،  وزن پروفیل Z نیز تعیین کننده قیمت زد  Z است. برای خرید این مقاطع فولادی مهم می‌توانید به سایت‌های معتبر چون آراد آهن در کشور مراجعه کنید.

آراد آهن مرکز پخش پروفیل زد

کاربرد پروفیل زد ۲۲

 دلیل تولید هر مقطع فولادی کاربرد آن است. مقاطع فولادی نقش بسزایی در تولید محصولات مختلف، ساخت ساختمان‌ها و ماشین‌آلات صنایع گوناگون دارند. با استفاده از پروفیل‌های زد می‌توان مقاطع متعددی که در اسکلت فلزی مورد استفاده قرار گرفته است را یکپارچه سازی کرد و همه این مقاطع را به یکدیگر متصل کرد. از کاربردهای پروفیل زد ۲۲ می‌توان به استفاده از این مقاطع در سقف سوله‌ها، انبار، پارکینگ و ساختمان‌های صنعتی اشاره کرد. برای خرید پروفیل زد ابتدا باید قیمت آن را از سایت‌ها معتبر بگیرید و سپس به خرید اقدام کنید.

خرید پروفیل زد ۲۲

این روزها خرید مقاطع فولادی با افزایش ساخت و ساز اهمیت خاصی به خود گرفته است. کارخانه‌های تولیدی نیز در داخل کشور ما را به مرز خود کفایی رسانده است. مجموعه ی آراد آهن جزء مجموعه‌های برتر فروش آهن‌آلات کشور می‌باشد و در چند دهه‌ی اخیر نقش به سزایی در تامین آهن‌آلات پروژه‌های بزرگ عمرانی و صنعتی داشته است. شما عزیزان برای آگاهی از قیمت روز پروفیل زد ۲۰ و دیگر آهن‌آلات و خرید این محصولات می‌توانید با مشاوران آراد آهن در تماس باشید. تامین پروفیل z در آرادآهن برای بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک این مجموعه را قادر ساخته  اعتماد مشتریان را به خوبی کسب کند. خرید زد از اصفهان به عنوان قطب تولید آهن کشور در آراد آهن امکان سفارش آنلاین محصولات را فراهم ساخته است.

آراد آهن مرکز پخش پروفیل زد

قیمت پروفیل زد ۲۲

مبحث قیمت، مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتور در خرید و فروش آهن‌آلات است.  به دلیل نوسانات قیمت ارز و دلار، قیمت جهانی فولاد و تغییر میزان عرضه و تقاضا، قیمت مقاطع فولادی نیز دست خوش نوسانات می‌شود. بهترین قیمت پروفیل زد ۲۲ در مجموعه آراد آهن ارائه می‌شود و آراد آهن نمایندگی فروش پروفیل زد، قوطی پروفیل در اصفهان محسوب می‌شود. کارشناسان آراد آهن می‌توانند شما را در تسهیل امر خرید و فروش این محصول یاری کند. شما برای خرید و یا استعلام قیمت این محصول می‌توانید با شماره ۰۳۱۳۴۰۵۵ تماس بگیرید.

مرجع فروش و قیمت آنلاین پروفیل در ایران

مرجع فروش و قیمت آنلاین پروفیل در ایران آراد آهن اصفهان است که این مقطع فولادی پرکاربرد در صنایع مختلف پروفیل Z  را با بهترین قیمت عرضه می‌کند. برای زیر سازی سقف‌های شیب‌دار در امور ساختمانی از پروفیل‌های زد استفاده می‌شود. در نقشه‌های فنی مهندسی برای نشان دادن پروفیل زد از حرف Z استفاده می‌شود. از جمله پرکاربردترین پروفیل‌ها می‌توان به پروفیل‌های سایز ۲۲ اشاره کرد. این مقاطع در سایزها و ضخامت‌های مختلف در کار خانجات کشور تولید می‌شوند. جهت آگاهی از قیمت و نحوه خرید این پروفیل‌ها می‌توان از سایت‌های معتبر نظیر آراد آهن استفاده کرد. در آراد آهن پروفیل زد ۲۲ با بهترین قیمت آماده ارسال به سراسر کشور است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha