• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400101410679
  • خبرنگار : 50052

فرماندار مینودشت در دیدار با بزرگان اهل سنت:

حاج قاسم اهل سنت را روح و جان ما می دانست

حاج قاسم اهل سنت را روح و جان ما می دانست

ایسنا/گلستان فرماندار مینودشت در دیدار با بزرگان اهل سنت نقش سردار سلیمانی را در وحدت آفرینی بین مسلمانان بسیار مهم و اساسی توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرماندار و بخشدار بخش مرکزی مینودشت با حضور در منزل دو تن از فعالان مذهبی و سیاسی اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.

محد تقی قزلسفلی ابتدا با حضور در منزل حاج آخوند عبدالرحمن مختومی امام جماعت روستای قره چشمه مینودشت با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز روز سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ او خدمات زیادی برای امت اسلامی انجام داد و برای نجات مظلومین عالم تلاش کرد.

وی با بیان اینکه برای حاج قاسم سلیمانی مسلمان و غیر مسلمان و شیعه و سنی فرقی نمی کرد، افزود: این شهید بزرگوار برایش به داد مظلومان رسیدن بسیار مهم بود، شهید سلیمانی برای وحدت در امت اسلام خیلی تلاش کرد و به همین خاطر محبوب همه بود و زمانی هم که دشمنان متوجه نقش او در اتحاد و وحدت مسلمین شدند سعی کردند او را حذف فیزیکی کنند .

 فرماندار مینودشت با تاکید بر اینکه دشمنان ما فکر کردند با حذف فیزیکی او، دیگر حاج قاسمی وجود نخواهد داشت، ادامه داد: حاج قاسم نگاهش این بود که اهل سنت ما روح و جان ما هستند.

قزلسفلی اضافه کرد: همه ما امت پیامبر اسلام هستیم، خدا، قبله و قرآن واحد داریم و اعتقادات ما یکی است و همه دوستدار اهل بیت هستیم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان امت پیامبر اسلام نباید از مکر دشمنان در جهت اختلاف اندوزی بین مسلمین غافل شویم، اظهار کرد: الحمدالله در شهرستان مینودشت همه اقوام در کنار هم در صلح و صفا زندگی می کنند و دوش به دوش هم برای تقویت نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده و در غم و شادی یک دیگر شریک هستند.

فرماندار مینودشت در منزل عبدالله کمالی از فعالان بلوچ در حوزه سیاست نیز حضور یافت و طی سخنانی اظهار کرد: امروز ما در جمع عزیزان بلوچ که از دوستداران شهید سلیمانی هستند قرار داریم و این نشان می دهد که امت اسلام مسیر خودش را شناخته و در مسیر آرمان های امام شهدا گام بر می دارد. قزلسفلی ادامه داد: دشمنان ما هم اگر فکر های غلطی در سر دارند که بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند، بدانند که در یک خیال باطل هستند زیرا ما یکی و دوست دار هم هستیم.

وی در پایان این دیدار افزود: این نظام و انقلاب با وحدت و یکپارچگی مردم، تا روز به اهتزاز در آمدن پرچم حق و عدالت در سر تا سر گیتی، به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha