• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400101410707
  • خبرنگار : 71038

/همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی/

بروجردی: عشق به شهید سلیمانی مرزی نمی شناسد/ جبهه مقاومت بدون نام سلیمانی مفهومی ندارد

بروجردی: عشق به شهید سلیمانی مرزی نمی شناسد/ جبهه مقاومت بدون نام سلیمانی مفهومی ندارد

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شهید سلیمانی متعلق به همه ملت‌هاست و امروز جبهه مقاومت بدون نام شهید سلیمانی مفهومی ندارد.

به گزارش ایسنا، علاالدین بروجردی عصر روز سه شنبه در همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی طی سخنانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیداری که با خانواده شهید سلیمانی تاکید کردند که شهید سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست گفت: در واقع شهید سلیمانی متعلق به همه ملت‌هاست .

وی با تاکید بر اینکه امروز جبهه مقاومت بدون نام شهید سلیمانی مفهومی ندارد و این مرد بزرگ خود و زندگیش را وقف این راه نورانی و راه مستقیم الهی کرد گفت: ترامپ با جنایت بزدلانه خود تصور می کرد که با ترور سردار سلیمانی وهمراهانش می تواند نقطه پایانی برای این حرکت طوفنده قرار دهد در حالی که اشتباه فکر می کرد ما دیدیم که بعد از شهادت سردار سلیمانی چه اتفاقی افتاد و دیدیم مردم عراق نسبت به شهیدان سلیمانی و ابومهندس چگونه ادای احترام کردند و در ایران چه مراسم تشییع بزرگی برای آنها برگزار شد.  در این مراسم دیدیم که مردم با سلایق مختلف آمدند و به این شهیدان ادای احترام کردند. چرا که عشق به شهید سلیمانی مرزی نمی شنایند.

بروجردی گفت: وقتی می گویم حاج قاسم یعنی ابومهندس. این دویار با هم پرواز کردند و با تمام وجود خداباور و مخلص بودند.

وی همچنین با اشاره به نگاه شهید سلیمانی به موضوع دفاع از آرمان فلسطین و قدس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «ما برای مبارزه با رژیم صهیونیستی از هر فرد و گروهی که در این زمینه گام بردارد با افتخار حمایت می کنیم» . ما با افتخار در کنار دوستانمان در جریان مقاومت در فلسطین ایستاده ایم و از آنها در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یک فرمانده برجسته نظامی بود گفت: ایشان شجاعانه با داعش در سوریه و عراق مبارزه کرد و سرزمین‌های مختلف در این کشور از دست گروه‌های تروریستی رها کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha