• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400101410752
  • خبرنگار : 50291

معاون سیاسی عقیدتی فرماندهی کل قوا:

شهید سلیمانی نماد رشادت بود

شهید سلیمانی نماد رشادت بود

ایسنا/تهران معاون سیاسی عقیدتی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه امروز عمر منطقه ای ما در کنار مسائل هسته ای، موشکی و منطقه ای خواری در چشم دشمنان است، گفت : شهید سلیمانی نماد رشادت بود که می تواند فطرت انسان ها را به سمت خدا تغییر دهد، چرا که از جنس الهی‌ بود، شهید سلیمانی بزرگ شد و توانست ارتقا پیدا کند و به دیگران هم بزرگی دهد.

سردار سنائی راد عصر امروز سه‌شنبه ۱۴ دی ماه در مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی که با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا ، نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا و سایز مسئولان در آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نماد شهید سلیمانی دو چیز است یکی صدق و دیگر اخلاص که هر دو باهم است، چرا که به آن چیزی که وعده می دادند عمل می‌کردند و دیدیم که این شهید بزرگوار گفتند در کمتر از سه ماه پرچم داعش پایین می آید و عمل هم کرد و گزارش دروغ نمی داد.

وی ادامه داد: لذا از مقام معظم رهبری فرمان گرفت و به سوریه رفت‌ و گوش به فرمان ولایت فقیه داد ، شهید سلیمانی شبانه روز نمی شناخت و برای این کار وقت گذاشت و تلاش کرد و توانست ما را به مرحله ای برساند که امروز عمر منطقه ای ما در کنار مسائل هسته ای ، موشکی و منطقه ای خواری در چشم دشمنان است چرا که این‌ ها قدرت ما محسوب می شود. 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا خاطر نشان کرد: اگر در جنگ جهانی اول چنین قدرتی می داشتیم ، سرنوشت جهان اسلام طور دیگری بود.

سردار سنائی راد گفت: شهید سلیمانی هم در مقابل تروریسم وحشی صهیونیستی ایستاد و هم نیابتی آمریکا که شد قهرمان، قهرمانی که نه فقط برای ایران بلکه قهرمانی برای جهانیان شد چون صداقت و صفا در وجود آن شهید بزرگوار موج می زد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی نماد رشادت بود که می تواند فطرت انسان ها را به سمت خدا تغییر دهد، چرا که از جنس الهی‌ بود ، شهید سلیمانی بزرگ شد و توانست ارتقا پیدا کند و به دیگران هم بزرگی دهد.

معاون عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: مردم بعد از شهادت سردار دلها گفتند انتقام سخت چرا که شهید سلیمانی رشادت های بسیاری انجام داد و هرگز بدنبال دیده شدن و ریا کاری نبود و به پشتوانه فریاد مردم ما توانستیم به آمریکایی ها سیلی محکمی بزنیم.

سنائی راد گفت: هر کدام از ماها می توانیم شهید سلیمانی باشیم به شرطی که ببینیم مکتب شهید سلیمانی چه می گوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha