• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400101410789
  • منبع : روابط عمومی برنامه

تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه 13 تهران

تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه 13 تهران

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با عنوان لاله های زهرایی در منطقه ۱۳ از اجرای پروژه ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، دکتر علی احمدی ، شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام  در منطقه ۱۳سبب برکت است افزود : این دومین بار است که منطقه ۱۳ میزبان شهدای دوران دفاع قدس است و عزم مجموعه شهرداری منطقه برای میزبانی شایسته از این کبوتران سبکبال دفاع مقدس جزم است
او با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در منطقه اضافه کرد : در این جلسات ، هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری منظم و با شکوه این برنامه با حضور جمعی از مدیران شهری و نمایندگانی از پلیس راهور،نیروی انتظامی ، تبلیغات اسلامی، اورژانس، بسیج ناحیه کمیل صورت گرفته است.
شهردار منطقه  ادامه داد: در حال حاضر، عملیات عمرانی ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه  آغاز شده  و پس از تشییع و خاکسپاری تکمیل می‌شود.
دکتر علی احمدی با بیان اینکه پیکر دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه وارد محدوده شهرداری منطقه ۱۳ شده و آئین وداع با انها در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود یادآور شد: این شهدای گمنام ، ساعت ۹ صبح ، روز جمعه ، ۱۷ دی ماه از مقابل مسجد انصار الحسین(ع)واقع در خیابان پنجم نیروی هوایی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
شهردار منطقه ۱۳ با دعوت از شهروندان تهرانی برای شرکت در این مراسم ، حضور آنها را فرصت مناسبی برای تجدیدبیعت با شهدا ، امام و رهبری دانست.
دکتر علی احمدی خاط نشان کرد : بدون تردید با پیروی از راه و مکتب شهدا از بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها،مصون خواهیم بود .

انتهای ‍‍‍‍‍‍‍پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha