• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400101511066
  • خبرنگار : 30054

انتخاب بهترین تشک با قیمت مناسب

انتخاب بهترین تشک با قیمت مناسب

تشک با قیمت مناسب دارای خصوصیات خاصی می باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تشک، برای انتخاب و خرید تشک خوب موارد متفاوتی را باید مد نظر قرار داد و همیشه تشک گران قیمت تشک بهتری نیست و برای بررسی خوب و بد بودن فقط قیمت را نباید ملاک قرار داد.

در خرید تشک با قیمت مناسب باید به چه مواردی دقت شود؟

آیا به دیسک کمر دچار هستید یا خیر؟ افرادی که به دیسک کمر مبتلا هستند باید از تشک‌ با درجه سفتی مناسب که امکان حالت گیری هم دارد انتخاب کنند. بیشتر تشک‌های تمام اسفنجی که فاقد فنر می باشند انتخاب های مناسبی هستند.

البته نباید فراموش کرد که در افراد با وزن کم و دیسک کمر خفیف می توان از تشک های فنری با درجه سفتی بالا نیز بهره برد که اگر مبتلا به قوس یا گودی کمر هم باشند انتخابی مطلوب تر به شمار می آید.

مبتلا به گودی کمر هستید یا خیر؟ افراد مبتلا به قوس کمر بر عکس افراد مبتلا به دیسک کمر نباید تشک های با درجه سفتی خیلی بالا که معمولا تشک های اسفنجی محسوب می شوند استفاده کنند . برای این افراد تشک های طبی فنری که نرمی زیادی ندارند و حالت گیری بهتری نسبت به تشک های تمام اسفنجی دارند استفاده کنند .

برای این افراد بهتر است با توجه به وزن و شرایطشان از بین تشک های طبی فنری تشک با قیمت مناسب انتخاب و خریداری شود. تشک های طبی فنری شامل دو نوع فنر متصل که از فنر های به هم بافته شده و فنر منفصل که از فنر های جدا از هم تشکیل شده و جدید تر هستند می باشد.

تشک رویال تشک های طبی فنری زیادی در دو نوع فنر متصل و فنر منفصل طراحی و تولید کرده که قیمت آن ها بستگی به طراحی فنر متفاوت هستند.

افرادی که هم دچار دیسک کمر و هم دچار گودی کمر هستند بهتر است تشکی با هسته و مرکزیت سفت و سطحی نرم تر و حالت پذیر تر انتخاب کنند .

نحوه انتخاب و خرید تشک

از دیگر موارد افراد با وزن بالا (بالای ۱۰۰ کیلو گرم) هستند که تشک با قیمت مناسب و با درجه سفتی بیشتر از حد معمول باید انتخاب کنند.

استفاده از تشک های نرم باعث فرو رفتن کمر در تشک و امکان ایجاد درد در ناحیه کمر می شود و هنگام بیداری صبح حس درد و خستگی در کمر ایجاد می شود. همینطور تشک های خیلی سفت باعث عدم ایجاد حالت طبیعی ستون فقرات شده و به مفاصل و ماهیچه های کمر فشار منتقل میکند که منجر به آسیب و درد و خستگی می‌شود. بهتر این است که تشکی مناسب وزن و شرایط خود انتخاب کنید.

انتخاب بهترین تشک با قیمت مناسب

یکی دیگر از موارد انتخاب تشک وجود تفاوت های خاص در برخی تشک ها همچون مموری فوم ، سل پاکت یا میکرو فنر ها، لایه های خنک کننده ، پارچه های خاص و یا تشکچه های اسفنجی جداگانه که روی تشک قرار می گیرند می باشد که طبیعتا در قیمت تشک ها تاثیر گذارند.

انتخاب تشک رویال با قیمت مناسب

شرکت تشک رویال یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین تولید کننده های تشک در ایران می باشد. قیمت محصولات این شرکت به دلیل تولید مواد اولیه در خود شرکت مناسب و مطلوب تر نسبت به سایر شرکت های موجود در بازار محسوب می باشد. در ادامه انواع مدل های تشک با قیمت مناسب رویال را بررسی خواهیم کرد.

  • تشک رویال با فنر متصل

در مدل ‌های فنری تشک ‌های رویال، از بونل‌ هایی با سختی بالا و قطر های انتخابی استفاده می‌ شود. کنترل نیروی ناشی از وزن و بازگشت آرام و ملایم فشار وزن به سمت فرد از مشخصات این فنرها است.

محصولات تشک Bonel به دلیل ساختار یکپارچه فنر های فولادی از پایداری بالایی برخوردار هستند. آن ها قدرت توزیع وزن بالایی دارند. در این نوع تشک ها از لایه های اسفنج یا فوم تزریقی استفاده می شود تا لرزش و کشش را از بین ببرند.

  • تشک رویال فنر پاکتی

تشک های طبی پاکتی رویال از بهترین نمونه محصولات تشک رویال هستند. قیمت تشک طبی رویال اصل بسته به نوع اسکلت تشک و لایه بندی آن ها تعیین می شود. تشک های دارای فنر پاکتی نسبت به تشک های فنر بونل و اسفنجی قیمت بیشتری دارند.

تشک های فنر پاکتی رویال دارای فنر هایی با پلی اورتان و مجزا هستند ، لرزش و صدا را انتقال نمی دهند. این مدل ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته فنر های غلافدار بسیار محبوب هستند. مشخصات تشک طبی رویال در این مدل بسیار کاربردی و مفید است.

تشک های طبی تمام اسفنجی رویال

تشک های طبی یا ارتوپدی رویال دارای ساختار اسفنجی و بدون فنر هستند و معمولا سفت تر از تشک های فنری می باشند.

انتخاب بهترین تشک با قیمت مناسب

این مجموعه کاملاً از اسفنج ساخته شده و فاقد فنر است. استفاده ارتوپدیک آن ها بسیار رایج است، اما به دلیل سختی درجات مختلف، می توان از آن ها برای افراد با وزن مختلف استفاده کرد. این محصولات توسط قاب های فولادی محافظت می شوند و از تغییر شکل هم محافظت می شوند.

قسمت اسکلتی این تشک شامل اسفنج حرارتی فشرده شده و دارای فشرده سازی فوق العاده ای است. رویه ضد میکروبی و پنبه ای آن از مواد طبیعی ساخته شده و با پوست بدن سازگار است. این تشک برای تحمل وزن تا ۱۳۵ کیلوگرم طراحی و ساخته شده است.

در پایان باید بگوییم که شما می توانید برای خرید تشک طبی اصل با قیمت مناسب و گرفتن مشاره و راهنمایی با مجموعه تشک در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha