• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400101511166
  • خبرنگار : 71506

ساعی رییس فدراسیون تکواندو شد

ساعی رییس فدراسیون تکواندو شد

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو شد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و به ریاست بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان هادی ساعی، با رای اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده دو کاندیدای دیگر این انتخابات بودند که پیش از آغاز مجمع انصراف دادند و سیروس رضایی نیز پس از انجام صحبت‌های خود به نفع پولادگر کناره‌گیری کرد تا پولادگر و ساعی دو کاندیدای نهایی انتخابات باشند.

در پایان رای‌گیری از اعضای مجمع، هادی ساعی با کسب ۲۹ رای از مجموع ۵۶ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.
پولادگر از سال ۱۳۷۹، ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده داشت.
پولادگر دیگر کاندیدای این انتخابات نیز صاحب ۲۷ رای شد.

بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزیر ورزش نیز از دادن رای خودداری کرد و گفت: از آن‌جا که وزارت ورزش نگاه بی‌طرف به انتخابات فدراسیون‌ها دارد از دادن رای خودداری می‌کنم. بنابراین تعداد اعضای مجمع ۵۶ نفر هستند.

ساعی در جریان رای‌گیری از رییس مجمع خواست، نیری دبیر این مجمع که صندلی او نزدیک جایگاه رای دهندگان بود، یک صندلی دورتر بنشیند که این کار انجام شد.

هم‌چنین پولادگر نیز به عنوان نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا در این مجمع رای داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۵ ۱۲:۳۱

ایشان دیگر یک ورزشکار نیست و یک سیاستمدار شده است اگر دلشان بای تکواندو میسوخت بعد از دوران قهرمانی شروع به مربیگری میکردند و به جوانان خدمت میکرد نه اینکه وارد سیاست شود کاری که علیرضا دبیر و حسین رضازاده هم به اشتباه انجام دادند و کاری که علی دایی به درستی انجام نداد.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۵ ۱۳:۲۹

فدراسیون تکواندو نیازمند جوانگرایی بود،آقای پولدار هم نزدیک به ۲۲ سال زحمت کشیدند،واقعا خسته نباشند،آرزوی موفقیت دارم برای همه ورزشکاران عزیز خصوصا تکواندوکاران ارجمند

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۵ ۱۴:۴۰

خدا رو شکر، بالاخره این آقا با فدراسیون خداحافظی کرد. من نمیدونم این صندلی ها چجور چسبی داره که میشینن روش دیگه بلند نمیشن. امیدوارم دوران ریاست آقای ساعی، دوران رونق مجدد تکواندو باشه و براشون آرزوی موفقیت میکنم

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۵ ۱۹:۰۷

وای

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۹ ۲۳:۳۱

یه تکواندوکار بالاخره بعد از چند سال شاهد یک حرکت درست و یک مجمع عادلانه بودیم، این آقا تا کی باید تو تکواندو دست به خرابکاری می زد، بس بود دیگه تکواندو نیاز به خونی تازه داشت. بدون شک این بهترین خبر برای جامعه تکواندو بود. تشکر از وزیر محترم ورزش

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۰ ۱۵:۰۵

تکواندو را خدا آزاد کرد