• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400101511333
  • خبرنگار : 71594

امامی راد: تعامل با مجلس به نفع دولت، مجلس و مردم است

امامی راد: تعامل با مجلس به نفع دولت، مجلس و مردم است

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست تا بر زیر مجموعه های دولت نظارت بیشتری کند تا بدانند تعامل با مجلس به نفع دولت، مجلس و مردم است.

به گزارش ایسنا، حسین امامی راد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود اظهار کرد: چهار دهه پیش در ابتدای پیروزی انقلاب، کشور ما محکوم به این بود که حتی توان ساخت سیم خاردار را نداشت و نتیجه سال ها وابستگی صرف کشور در رژیم گذشته بود. یادمان نرفته که تصویر نقشه ایران را به گربه ای نشسته تشبیه می کردند و اکنون بعد از ۴۳ به برکت انقلاب با تکیه بر توان داخلی و تقویت روحیه خودباوری آن گربه به کنجی نشسته به شیری شرزه تبدیل شده است.

وی افزود: ایرانی که در ساخت و تامین حداقل های نیازهایش، لنگ بود امروز در کنار پیشرفت های علمی و صنعتی در حوزه های مختلف پزشکی، نانو، هسته ای و نظامی قدرت برتر منطقه است. از عدم توانایی ساخت سیم خاردار به تولید توپ لیزری، موشک های کروز و بالستیک نقطه زن قاره پیما رسیده ایم.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما بدانند که این افتخارات به دست توانمند فرزندان روح الله و فدائیان سیدعلی سپاه مقتدر، نیروی انتظامی جان برکف و ارتش همیشه پیروز و جانفشانی های سلیمانی ها، فخری زاده ها و احمدی روشن ها در شرایط تحریم رقم خورده است.

نماینده مردم چناران در ادامه در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود به وزیر بهداشت تذکر داد و عنوان کرد: در شهرستان ها و روستاهای حوزه انتخابیه حتی یک بیمارستان دولتی وجود ندارد. ساخت یک بیمارستان دولتی سال هاست در گلبهار شروع شده ولی پیشرفت چندانی نداشته و نیازمند توجه و پیگیری ویژه است. دولت موظف است سهم خود را در این خصوص ارائه کند.

امامی راد در تذکری به وزیر راه نیز گفت: محور مواصلاتی چناران به مشهد سومین محور پرتردد کشور است. روزانه ۹۰ هزار خودرو هم گره های ترافیکی ایجاد می کند و هم اینکه امنیت مسیر را تحت الشعاع قرار داده و منجر به تصادفات و تلفات جانی هموطنان می شود. بنابراین تسریع در تکمیل قطار برقی مشهد – جگلیبهار –چناران و آزادراه مشهد – چناران ضمن ایحاد تحول در منطقه در کاهش ترافیک و خطرات جانی تاثیر ویژه ای دارد.

وی در ادامه تذکرات خود خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: مجلس انقلابی به کابینه شما بالاترین رای را داده است، این حکایت نافی وظیفه نظارتی مجلس نیست. نمایندگان ملت در برابر حقوق مردم و مصالح کشور با احدی تعارف ندارند. ضمن تشکر از شاهکار دولت در ارتقای سلامت و کاهش قربانیان کرونایی، ظاهرا بعضی از دولتمردان و زیر مجموعه هایشان یا تاکید جنابعالی و تعامل با نمایندگان را فراموش کرده اند و یا به حرف شما اعتقادی ندارند و به جای تعامل روزه تغافل گرفته اند. آقای رئیس جمهور تقاضا داریم بر زیر مجموعه هایتان نظارت بیشتری نمایید تا بدانند تعامل با مجلس به نفع دولت، مجلس و مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha