• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400101511445
  • خبرنگار : 50165

رحیم سلیمانی‌نژاد سرپرست شرکت گاز استان زنجان شد

رحیم سلیمانی‌نژاد سرپرست شرکت گاز استان زنجان شد

ایسنا/زنجان رحیم سلیمانی‌نژاد سرپرست شرکت گاز استان زنجان شد.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ظهر امروز (۱۵ دی‌ماه) در آیین تودیع و معارفه مدیران‌کل شرکت گاز استان زنجان، ضمن گرامی‌داشت ایام فاطمیه، اظهار کرد: زنجان در سیستم مانیتورینگ و امداد متمرکز، استانی سرآمد است.

سیدجلال نورموسوی ادامه داد: زنجان با مردمان منتسب به شور و شعور حسینی، منتظر دریافت خدمات ارزنده است و تداوم گازرسانی ادامه دارد و همه باید با همکاری یکدیگر در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: مردم، سازمان‌ها، نمایندگان مجلس و مدیریت استان از جمله ذی‌نفعان شرکت گاز هستند و باید نیازمندی‌های آنان را برآورده کنند.

نورموسوی با تاکید بر اینکه کار شرکت گاز استمرار جریان گاز است، تصریح کرد: در بخش بهروری باید ۳.۵ درصد ارزش‌افزوده ایجاد شود. در استان زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی فراهم است ولی تعمیرات دوره‌ای باید با تکنولوژی نوین برنامه‌ریزی و اقدام شود و با پایش اقدامات اصلاحی مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه کنترل، مدیریت و نظارت بر ایستگاه‌ها، مدیریت بر بحران‌ها را آسان‌تر می‌کند، یادآور شد: همچنین مانورها در حفظ آمادگی نیروها بسیار موثر بوده و در پیشگیری از بروز بحران و رفع حوادث احتمالی بیشترین تاثیر را دارد.

وی عنوان کرد: در استان زنجان هر ۲۲ خدمت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که این مهم یکی از توصیه‌های ارائه شده برای خشکاندن ریشه‌های بروز فساد است.

این مسئول با اشاره به کاهش دما و افزایش مصرف گاز، گفت: طی دو هفته شبکه گازرسانی تحت فشار بوده و تا زمانی که سرما در کشور حاکم است، این وضعیت ادامه دارد و ظرفیت استفاده بالا رفته و برای برخی صنایع محدودیت‌هایی اعمال شد و امید است مردم در کمتر از یک ماه آتی همکاری لازم را در نوع مصرف داشته باشند تا مشکلی در شبکه پیش نیاید.

نورموسوی از راه‌اندازی واحد بهینه‌سازی در معاونت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: این واحد در سطح معاونت‌ها فعالیت داشته و در شرکت‌های استانی نیز ایجاد شده و بر امر بهره‌وری به خصوص برای واحدهایی که امسال محدودیت دارند، توجه خواهد کرد.

در ادامه این مراسم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز اظهار کرد: در انواع مصارف خانگی، صنعتی و تجاری به گاز نیازمندیم ولی با توجه به رویکرد توسعه اقتصادی، برای رشد اقتصادی ۸.۷ درصدی پیش‌بینی شده برای استان لازم است، نگرشی به تامین گاز صنایع و واحدهای تجاری داشته باشیم.

سیدمحمد شعاعی افزود: مدیریت استان در رایزنی تامین اعتبار هماهنگی با دستگاه‌ها و ... با شرکت گاز همراهی خواهد کرد.

این مسئول با تاکید بر رویکردهای جدید مدیریتی در شرایط کنونی کشور، خاطرنشان کرد: مدیر باید رویکرد خلاقانه داشته و بحران را به ضدبحران تبدیل کند تا حداکثر استفاده برای تحقق رویکرد اقتصادی کشور بهره برد.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل سابق شرکت گاز استان زنجان نیز اظهار کرد: همه ۲۱ شهر استان صد درصد گازرسانی شده و از ۹۱۱ روستای استان ۶۰۳ روستا شامل بیش از ۸۸ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش شبکه گاز است.

موسی احمدلو ادامه داد: در حال حاضر پروژه گازرسانی ۵۸ روستا در مرحله پیمان‌سپاری است و در مجموع پیش‌بینی می‌شود با اقدامات انجام شده، بهرمندی جمعیت روستایی از شبکه گاز به ۹۵ درصد برسد.

گفتنی است، در پایان این مراسم موسی احمدلو تودیع و رحیم سلیمانی‌نژاد به عنوان سرپرست شرکت گاز استان زنجان معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha