• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400101511730

با حضور مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور؛ 

کلنگ احداث نمادین 400 واحد مسکن مددجویی به زمین زده شد

کلنگ احداث نمادین 400 واحد مسکن مددجویی به زمین زده شد

ایسنا/کرمان کلنگ احداث 400 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با حضور مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور در روستای قنات ملک شهرستان رابر، زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به زمین زده شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کرمان، محمود توکلی، مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور، در این مراسم گفت: اگر کمیته امداد به عنوان یک بال عاطفی نظام مطرح شود و سپاه سرافراز انقلاب اسلامی نیز به عنوان بال انقلابی در نظر گرفته شود، با این دو بال چند سالی است که پرواز بلندی شکل گرفته است.

وی بیان کرد: در افق اول 4100 واحد مسکونی در سطح کشور با مشارکت سپاه احداث و تحویل مددجویان شد و در افق دوم نیز 6500 واحد در حال ساخت است که روز گذشته مراسم اختتامیه 380 واحد مسکونی از این تعداد واحد در افق دوم در استان گیلان برگزار شد. 

توکلی خاطرنشان کرد: این 400 واحد مسکونی نیز بخشی از فاز سوم با مشارکت سپاه است که در قالب پروژه 5 هزار واحدی از 40 هزار واحد مسکونی استارت زده شد.

مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور ادامه داد: استان کرمان اگر آمادگی داشته باشد این 400 واحد مسکونی را افزایش خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی در هر مکانی که دغدغه محرومان باشد ناظر و حاضر است.

همچنین یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، در این مراسم گف: این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم‌نامه چند جانبه در بحث مسکن مددجویان بین کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سپاه منعقد شده که مجری این پروژه نیز سپاه ثارالله است.
وی ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه 5 هزار واحد مسکونی در سطح کشور قرار است احداث شود که بیشترین سهم به استان کرمان که شامل 400 واحد مسکونی است اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 40 واحد مسکونی در مراسم اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی کلنگ‌زنی شد گفت: این واحدها به مناسبت دومین سالگرد شهادت سلیمانی افتتاح و تحویل مددجویان شد.
صادقی خاطرنشان کرد: این 400 واحد که امروز به صورت نمادین در روستای قنات ملک کلنگ‌زنی شد، سال آینده در همین مکان نیز مراسم افتتاح و بهره‌برداری نمادین این واحدهای مسکونی برگزار شود.

شایان ذکر است در این مراسم سردار احمدیان، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و فرزندان شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha