• پنجشنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۰ / ۰۰:۳۳
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1400101611766
  • خبرنگار : 71656

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته

درصورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های تهران در آخر هفته.

رنگ رویا زده‌ام بر افق دیده و دل
نمایشگاه انفرادی «رنگ رویا زده‌ام بر افق دیده و دل» که به نمایش آثار ارغوان فلکه اختصاص دارد، در گالری با به‌نشانی تهران، بلوار ارتش غرب بعد از محلاتی خیابان بهاران بن بست نسترن پلاک ۱ ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۳ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۱ دی ماه نیز ادامه دارد.
این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۴۵۴۶۵۷
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «رنگ رویا زده‌ام بر افقِ دیده و دل»



عبور
«عبور» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی بیتا محبتی است که در گالری راوی به نشانی تهران، اقدسیه خ موحد دانش خیابان عزت‌الله انتظامی کوچه دستان پلاک ۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۶ دی ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۶۴۵۴۸۸۱
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «عبور»



برخاسته از گور
نمایشگاه انفرادی «برخاسته از گور» که به نمایش آثار سیاوش محسنی اختصاص دارد، در گالری ژینوس به نشانی تهران، خیابان دکترحسین‌فاطمی، ابتدای خیابان‌ ولیعصر، پلاک‌۲۱، طبقه اول درحال برگزاری است و تا امروز ۱۶ دی ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۷۵۵۷۴
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «برخاسته از گور»



تعلیقِ تَن
«تعلیقِ تَن» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی سها کبیری است که در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۱ دی ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «تعلیق تن»



روزنه
«روزنه» نام نمایشگاه انفرادی فریدون امیدی است که در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۱ دی ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «روزنه»



انقلاب؛ پوشه سوم
نمایشگاه گروهی «انقلاب؛ پوشه سوم» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مثل ثنا احمدی، پارمیس حکیمی، یاسمن وفایی و... اختصاص دارد، در نگارخانه آریا به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ یکم بهمن ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۲۷۰۸۳
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه گروهی «انقلاب؛ پوشه سوم»



مروری بر آثار محمد فاسونکی؛ از مجموعه امیر یگانه
نمایشگاه انفرادی «مروری بر آثار محمد فاسونکی؛ از مجموعه امیر یگانه» که به نمایش آثار محمد فاسونکی اختصاص دارد، در جامعه هنری دیهیم به نشانی تهران، شریعتی. بالاتر از مترو صدر. جنب کوچه هدایت. پلاک ۱۷۳۶ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۴ دی نیز ادامه دارد.
این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «مروری بر آثار محمد فاسونکی؛ از مجموعه امیر یگانه»




بهترین حالت ممکن
«بهترین حالت ممکن» نام نمایشگاه انفرادی آرش میرهادی است که در گالری والی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۸ دی ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۴۷۶۹۸
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «بهترین حالت ممکن»



دهمین کلکسیونر
نمایشگاه گروهی «دهمین کلکسیونر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مثل محمد احصایی، هانیبال الخاص، پروانه اعتمادی و ...  اختصاص دارد، در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران ،خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد،نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۶ دی نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه گروهی «دهمین کلکسیونر»



رو در رو
«رو در رو» نام نمایشگاه گروهی‌ای است که در گالری جاوید به نشانی تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان زرتشت غربی کوچه یزدان، پلاک ۱۷، واحد یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا یکم بهمن ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۳۴۱۳۴
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه گروهی «رو در رو»



زیستن روی لبه‌ها
نمایشگاه انفرادی «زیستن روی لبه‌ها» که به نمایش آثار فاطمه بهمن سیاهمرد اختصاص دارد، در گالری پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ درحال برگزاری است و تا تاریخ هشتم بهمن ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۹۷۵


فصل تاریک
«فصل تاریک» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی سیما باقرزاده است که در گالری عصر به نشانی تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۴ بهمن ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۵۵۳
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «فصل تاریک»



بازگشت ناپذیر
نمایشگاه انفرادی «بازگشت ناپذیر» که به نمایش آثار عیسی جباری ممقانی اختصاص دارد، در گالری ثالث به‌نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره١٤٨ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۲ دی ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ٨٨٣٢٥٣٧٦
 

از نفس افتاده
«از نفس افتاده» نام نمایشگاه انفرادی مرجان ثابتی است که در گالری طراحان آزاد به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۱ دی ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۰۸۶۷۶
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در آخر هفته
پوستر نمایشگاه انفرادی «از نفس افتاده»


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha