• پنجشنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400101611918
  • منبع : نمایندگی مرکزی

دری نجف آبادی:

کاهش جمعیت معضل اصلی استان مرکزی است

کاهش جمعیت معضل اصلی استان مرکزی است

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی با معضل پیری جمعیت روبرو است و لازم است دولت جدید در حوزه رفع این معضل اقدامات جدی‌ انجام دهد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اراک گفت: در حال حاضر در میهن اسلامیمان ۲۵۰ شهید گمنام در حال تشییع هستند، همچنین خوشبختانه برکات آسمانی نظیر باران در حال نزول بوده و امید است بتوانیم بهره‌برداری خوبی از این بارش‌ها داشته باشیم. امیدواریم به برکت دولت سیزدهم شاهد تحولات همه جانبه‌ای در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی باشیم.

وی با ذکر این نکته  که نمونه های اقدامات و تحولات دولت جدید در امر سلامت مشهود است، افزود: امید است ملت ایران با تزریق دوز سوم واکسن و رعایت پروتکل‌ها در مقابل سویه امیکرون هوشیارانه عمل کرده و تعداد اموات از این میزان نیز کمتر شده و شاهد بیمه شدن کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: از دولت جدید در استان مرکزی انتظار کار عظیم در حوزه‌های فرهنگ، انقلاب و اهل بیت در راستای گسترش، تعمیق، صیانت و حفاظت از فرهنگ داریم. لازم است در فضای مجازی مراقب اقدامات دشمنان که دارای ظرفیت، پول و امکانات بسیاری هستند، باشیم.

وی بیان کرد: کار، تلاش، مجاهدت، بهره برداری و سخت کوشی در امور اقتصادی موجب گسترش و بهبود اقدامات فرهنگی نیز خواهد شد.

دری نجف آبادی توضیح داد: از دولت جدید خواهشمندیم در خصوص جوانی جمعیت و افزایش ازدواج و زاد و ولد اقداماتی انجام دهند هرچند این اقدامات دارای هزینه‌هایی برای دولت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص رسانه های خارجی و تبلیغات منفی آنها تاکید کرد: دولت موظف است با حمایت از جریانات مثبت و تشویق نخبگان ادبیات و فرهنگیان و همچنین حمایت گروه‌های مشخص در مقابل تبلیغات ضد کشور و ضد اسلام که توسط رسانه‌های خارجی در حال گسترش است ایستادگی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha