• پنجشنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400101612082
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

ضربه محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم زد

ضربه محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم زد

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: به زودی ضربه محکمی را به آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی وارد خواهیم کرد و با انتقام سخت خودمان، خروج آمریکایی‌ها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی را به برکت شهدا رقم خواهیم زد.

سردار مجتبی فدا، امروز(پنجشنبه، ۱۶ دی‌ماه)در آیین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش، اظهار کرد: امروز استان اصفهان در کنار عزای زهرای مرضیه(س) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، میزبان ۲۵ شهید گرانقدر ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه راه، هدف و مسیر همه شهدا در راه و مسیر و هدف شهید سلیمانی خلاصه شد، گفت: اگر مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی نه در قالب یک شهید، یک سردار و فرمانده نیروی قدس و جبهه مقاومت، بلکه باید در قالب مکتب سلیمانی شناخته شود، به این دلیل بود که عصاره همه فرماندهان، سرداران و امیران دفاع مقدس و همچنین ویژگی‌های این دوران از جمله شهید خرازی، حاج احمد کاظمی، صیاد شیرازی، شهید بابایی، میثمی و ردانی‌پور در او خلاصه می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، ادامه داد: امروز در محضر شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که به این شاخص‌ها توجه داشته باشیم، مهم‌ترین ویژگی شهدا و شهید سلیمانی از ابتدای انقلاب تاکنون، ایمان و اعتقاد به اسلام، انقلاب و نظام و ولایت و جمهوری اسلامی بوده و است و همیشه در این راه جانفشانی کرده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: وی در وصیت نامه‌اش اعلام کرده بود اینجا ایران؛ ام‌القرای جهان اسلام و حرم حسین بن علی(ع) است، اگر این حرم آسیب ببیند دیگر چیزی از حرم ابراهیمی و نبوی باقی نخواهد ماند.

فدا یادآور شد: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت و جبهه مقاومت، مظهر وحدت ملی و انسجام به هم پیوستگی و حضور و ارادت مردم به نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی بودند، آنها با جاننثاری فداکاری و ایثار، تمام توطئه‌های دشمن را در دوران ۴۳ ساله انقلاب در منطقه و کشور خنثی کردند.

وی تثبیت انقلاب، مقابله با گروهک‌ها، جنگ تحمیلی، مبارزه با دولت سازی و امت‌سازی، جنگ نیابتی در منطقه، راه‌اندازی خاورمیانه جدید، تجزیه عراق و سوریه و تضعیف جبهه مقاومت را به برکت جان نثاری و فداکاری فرمانده جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب دانست و گفت: در اینجا عهد و پیمان می‌بندیم راه و پرچم و عَلَم شهدا برزمین نخواهد ماند، راه شهید سلیمانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه خواهد یافت و با شهادت این سردار، خللی در اراده و عزم ما صورت نخواهد گرفت، بلکه فصل جدیدی در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در ایران و منطقه شکل خواهد گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تلاش برای بالابردن توان بازدارندگی و قدرت رزمی کشور، اظهار کرد: به زودی ضربه محکمی را به آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی وارد خواهیم کرد و با انتقام سخت خودمان، خروج آمریکایی‌ها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی را به برکت شهدا رقم خواهیم زد.

فدا گفت: منکر مشکلات، کمبودها و گرانی و فشار به مردم نیستیم، اما دولت کنونی عزمش را جزم کرده و تمام همت و تلاش خود را پای کار آورده تا سختی معیشت و مسایل اقتصادی را از دوش ملت و مردم ایران بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha