• پنجشنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400101612122
  • خبرنگار : 50204

وزیر خبر داد:

تامین ۵۰ درصد اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان توسط وزارت ارشاد

تامین ۵۰ درصد اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان توسط وزارت ارشاد

ایسنا/مرکزی وزیر ارشاد گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان، قرار شد بلافاصله تفاهمی انجام و از وزارت ارشاد ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شود و ۵۰ درصد مابقی را استاندار از منابع استانی تامین کند تا این پروژه به زودی راه اندازی شود.

محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه ۱۶ دی در بازدید از کتابخانه عباس اقبال اشتیانی اظهار کرد: آشتیان نام پر آوازه‌ ای دارد و با مفاخر ماندگار این منطقه و این شهرستان آشنا هستیم. یک فصل مشابهی از خدمات و آثار علمی و فرهنگی این شهرستان در همه جای‌ کشور گسترده است و همه نسبت به آن حس خوبی دارند و یک نوع تعلق خاطر احساس می کنند.

وی افزود: مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی و کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی نیازمند تکمیل هستند و قرار شد برای مجتمع فرهنگی بلافاصله تفاهمی انجام و از وزارت ارشاد ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شود و ۵۰ درصد مابقی را استاندار از منابع استانی تامین کند تا این پروژه به زودی راه اندازی شود و این شهرستان با این عظمت و کسوت دارای یک مجتمع فرهنگی خوب شود.

وی افزود: ۵۰ درصد پروژه کتابخانه نیز توسط خیر ظرف یکسال پیش رفته و مابقی آن طی تفاهم نامه ای از سوی اداره کل کتابخانه ها یا کمک استاندار در اسرع وقت انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم در این منطقه بتوانیم برنامه های فرهنگی و هنری در طراز این شهرستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: مجموع افراد متنفذ و خیر در این شهرستان وجود دارند و می توانند کمک کنند تا بتوان گام های خوبی برای ارتقا وضعیت فرهنگی هنری این شهرستان برداریم. بنده به ارتقای هرچه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در دوره جدید امید دارم و این رغبت و علاقه در همه جا در چهره همگان نمایان است و دولت فرهنگی نیز چنین عزمی دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ریاست دولت یک شخص فرهنگی، عالم، انقلابی و فرهنگ دوست است و با همه وجود پشتیبان فعالیت های فرهنگی و هنری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha