• پنجشنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400101612152
  • منبع : روابط عمومی برنامه

قدردانی سردار کارگر از حضور مردم و نهادهای لشکری و کشوری در مراسم تشییع شهدای گمنام

قدردانی سردار کارگر از حضور مردم و نهادهای لشکری و کشوری در مراسم تشییع شهدای گمنام

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی از حضور مردن و نهادهای مختلف در تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خدای عزوجل را شاکریم که امروز با پیام الهی و معنوی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و همزمان با سالروز شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و نیز سالروز تشییع پیکر پاک سیدالشهدای مقاومت، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شاهد حضور بی مانند و وصف ناپذیر ملت عزیزمان به ویژه مردم انقلابی و شهیدپرور تهران در مراسم استقبال و تشییع پیکرهای پاک 250شهید والامقام گمنام هشت سال دفاع مقدس  بودیم. آنانی که در میان خاکیان گمنام، ولی در عرصه ی افلاکیان معروف و خوشنام اند. 
امروز به چشمان خود دیدیم که شهدا زنده اند، در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقونند و نام و یاد آنها در دل ها جاودانه است و پس از گذشت سالیان دراز از لحظه ی شهادتشان، عطر معنویت و جهاد را در جامعه می فشانند و گرد و غبار دنیازدگی را از دلها و جان ها می زدایند. به حق که آنان فرزندان صدیقۀ طاهره حضرت زهرا(سلام الله علیها)، مادر پهلوشکسته ای هستند که در سالروز شهادتش، بیرق ایستادگی، غیرت و ولایت را برافراشته نگه داشته و ندای «هل من ناصر ینصرنی» فرزندش را با جانفشانی، لبیک گفتند.
و مرحبا به مردم ایران اسلامی، که به حق از لاله های فاطمی قدرشناسی کردند و با حضور پرشکوه خود، خالق عظمتی سترگ در صفحات تاریخ این مرز و بوم شدند.
بنیادحفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس از تمامی سازمان ها، نهادها و دستگاه های لشکری و کشوری نیز که خدمتگزار ملت شریف ایران، در خلق این حماسه بزرگ بودند کمال تشکر و قدردانی را داشته و امیدواریم همواره در صراط مستقیم امام خمینی(ره) و مسیر شهدا ثابت قدم و پایداربمانیم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
و رئیس ستاد بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha